  • 21. Data: 2010-02-26 08:06:19
    Temat: Re: [Wawa] Nowa zabawka policjantów
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "maverik"
    >normalne by było jakby po tych doniesieniach starli co kawałek farbę

    Nie. Normalne by było, jakby ci, którym przeszkadza ona farba poszli
    z tym do właściwego organu zamiast uprawiać samowolkę. Jak się łamie
    prawo, trzeba przynajmniej mieć jaja żeby ponieść konsekwencje, a nie
    biadolić jakim to się jest biednym i uciśnionym.

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 22. Data: 2010-02-26 12:26:57
    Od: fv <f...@c...com>

    Mariusz Kruk wrote:
> [...]
    > prawo, trzeba przynajmniej mieć jaja żeby ponieść konsekwencje, a nie
    > biadolić jakim to się jest biednym i uciśnionym.

    Ależ kochanieńki, ja twardo obstawiałem żeby policjant mi ten mandat wystawił i
    twardo go zapłacę.

    Właściwym organem w tej sprawie jest głupi ryj tego, któremu przeszkadza że przez tą
    linię
    przejeżdżam. I to tam będę wnosił protesty.

    Bo widzisz nie chodzi o to, że droga jest źle przemyślana - to wszyscy wiedzą i na to
    się nic nie
    poradzi. Chodzi o to, że komuś przeszkadzało coś, co bardzo poprawia innym komfort
    życia.

    Ja już pomijam bezczelność policji, która na codzień nie zwykła reagować na żadne
    powiadomienia o
    drących ryj pijakach czy autach zaparkowanych na przejściu dla pieszych.

    --
    fv
    jeszcze tydzień może trzy

  • 23. Data: 2010-02-26 12:35:04
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "fv"
> [...]
    twardo go zapłacę.

    >Właściwym organem w tej sprawie jest głupi ryj tego, któremu przeszkadza że przez tą

    Wolisz, żeby ten głupi ryj nie interesował się w ogóle swoim otoczeniem?
    W szczególnośći np. tym, że ktoś ci obrabia mieszkanie jak jesteś na
    urlopie?

> [...]
    to się nic nie
    >poradzi. Chodzi o to, że komuś przeszkadzało coś, co bardzo poprawia innym komfort

    Wiele rzeczy "innym poprawia komfort życia". Co nie zmienia faktu, że
    np. nie chciałbym żeby mój sąsiad poprawiał sobie komfort życia
    postawieniem śmierdzącego zakładu u siebie na podwórku.

    >Ja już pomijam bezczelność policji, która na codzień nie zwykła reagować na żadne
    powiadomienia o
    >drących ryj pijakach czy autach zaparkowanych na przejściu dla pieszych.

    A to jest cokolwiek inna sprawa i tu masz rację.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 24. Data: 2010-02-26 12:36:44
    Temat: Re: Nowa zabawka policjantów
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 26 Lut, 13:26, fv <f...@c...com> wrote:

> [...]
    to się nic nie
    > poradzi. Chodzi o to, że komuś przeszkadzało coś, co bardzo poprawia innym komfort

    Widzisz, bo pan Stefan sąsiad nie ma samochodu i nie podoba mu się, że
    wszyscy mają a żeby tym wszystkim nie było za dobrze to pomyślał, że
    wam dopierdoli.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2010-02-26 14:46:39
    Od: fv <f...@c...com>

    AZ wrote:

    > Widzisz, bo pan Stefan sąsiad nie ma samochodu i nie podoba mu się, że
    > wszyscy mają a żeby tym wszystkim nie było za dobrze to pomyślał, że
    > wam dopierdoli.

    To bym zrozumiał. Bardziej się obawiam, że koleś czy koleżanka auto jak najbardziej
    ma. Biorąc pod
    uwagę ceny mieszkań w tej okolicy, to jeśli nie ma, to wyłącznie dlatego że nie chce.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 26. Data: 2010-02-27 22:43:29
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości grup

    > To bym zrozumiał. Bardziej się obawiam, że koleś czy koleżanka auto jak
    > najbardziej ma. Biorąc pod
    > uwagę ceny mieszkań w tej okolicy, to jeśli nie ma, to wyłącznie dlatego
    > że nie chce.

    Ceny mieszkań w każdej okolicy są teraz za wysokie. Wielu bierze kredyt "pod
    korek" i już na nic ich potem nie stać.