  • Data: 2010-02-25 11:34:45
    Temat: Re: Nowa zabawka policjantów
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-25 12:06:14 +0100, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> said:

    > I tak jesli danego dnia gonia handlujacych w miejscach zabronionych to
    > smialo mozna obok parkowac na trawniku. Nie bede taki koles wiedziec co
    > wpisac w mandat i nie wlepi.

    A nie, to będzie wyglądało tak:
    - Za to parkowanie na trawniku to dostanie pan mandat 200 zł (max z
    taryfikatora)
    - Ile???!!!
    - No wie pan, jak tak muszę, ale wygląda pan na sympatycznego, więc
    może się dogadamy
    - ?
    - No więc załóżmy, wie pan, tak hipotetycznie, że pan tu wcale nie
    parkuje, tylko obok na chodniku rozłożył polówkę ze sznurówkami...
    - Panie, co pan, ja w banku w pracuję!
    - No ale tak sobie wyobraźmy, no i ja tu wtedy bym musiał pana ukarać
    mandatem w wysokości 50 zł...

    Zostań aktywistką ;-)

    de Fresz