eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNowa ustawa o oznaczeniu produktów - efektywność energetyczna › Re: Nowa ustawa o oznaczeniu produktów - efektywność energetyczna
  • Data: 2013-02-04 02:44:11
    Temat: Re: Nowa ustawa o oznaczeniu produktów - efektywność energetyczna
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anerys napisał:

    > W rzeczy samej - przy niektórych głupiec, to jak Einstein... :P :)
    > Ja od dana zresztą dzielę tę kategorię na urzędników zwykłych, gdzie
    > jeszcze stwierdzam myślenie, oraz na urzędasów - wiadomo co... są jak
    > beczka miodu zasyfiona łyżeczka dziegciu.

    Pierdoła cywilny to także jakiś pan przełożony w urzędzie, plaga
    niższych urzędników i woźnych. Jest to filister-biurokrata, który
    potrafi zrobić piekło o to, że jakiś papierek nie jest należycie
    osuszony bibułą itd. Jest to w ogóle idiotyczna i bydlęca postać
    w ludzkim społeczeństwie, ponieważ taki cymbał udaje uosobienie
    roztropności, jest przekonany, że na wszystkim się zna, że wszystko
    umie wytłumaczyć, i wszystkim czuje się dotknięty.

    Kto służył w wojsku, temu nie potrzeba mówić, jaka istnieje różnica
    między pierdołą-cywilem a pierdołą w uniformie. W wojsku słowo to
    oznaczało "dziadygę pieskiego", naprawdę "pieskiego", który wszystkiego
    się czepiał, o wszystko zrzędził, ale cofał się przed najmniejszymi
    przeszkodami; żołnierzy nie lubił i niepotrzebnie ich szykanował,
    bo o pozyskaniu ich szacunku czy zaufania, którym mógł się jeszcze
    poszczycić "dziadyga", w tym wypadku nie mogło być w ogóle mowy.

    W niektórych garnizonach, jak na przykład w Trydencie, zamiast
    "pierdoła" mówiło się "nasza stara dupa". W każdym z tych wypadków
    chodziło o osobę starszą, więc gdy Szwejk nazwał podporucznika Duba
    "wicepierdołą", to doskonale wyraził istotę rzeczy, ustalając, że
    zarówno co do wieku, jak i co do stanowiska całego "pierdoły" brak
    podporucznikowi Dubowi 50 procent.

    --
    Jarek