  • 111. Data: 2013-02-14 13:07:43
    Temat: Re: Nowa ustawa o oznaczeniu produktów - efektywność energetyczna
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

    On 2013-02-05 00:40, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale chcesz zastąpić wszystkie samochody. A miejskie toczydełka to
    > nadal zasięg rzędu 100km czy 100mil i nadal konieczność
    > wielogodzinnego ładowania. Płacić za niewygodne badziewie tyle co za
    > normalny samochód? A potem jeszcze dopłacać za wymianę akumulatorów?
    > To się kupy nie trzyma.

    Moze z punktu widzenia jednoski nie potrafiacej wyjsc dalej niz poza
    czubek swojego nosa. Dobrze ze jestesmy w Uni Europejskiej to wczesniej
    czy pozniej samochody emitujace spaliny zostana zakazane. Tak samo jak
    jedzenie miesa ze zwierzat. Ale dla goscia ktory jest ograniczony takie
    scenatriusze to fiction niz science.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 112. Data: 2013-02-14 13:11:54
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

> [...]
    Moze z punktu widzenia jednoski nie potrafiacej wyjsc dalej niz poza
    czubek swojego nosa. Dobrze ze jestesmy w Uni Europejskiej to wczesniej
    czy pozniej samochody emitujace spaliny zostana zakazane. I dobrze.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 113. Data: 2013-02-14 13:17:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Borowski" napisał w wiadomości

> [...]
    >czubek swojego nosa. Dobrze ze jestesmy w Uni Europejskiej to
    >wczesniej czy pozniej samochody emitujace spaliny zostana zakazane. I

    No coz, jesli pozniej i bedzie alternatywa, to dobrze, ale jesli
    wczesniej i nie bedzie ?

    A spaliny coraz czystsze.
    Zreszta ... przez 100 lat samochody pluly z rury olowiem, ktorego
    szkodliwosci nikt nie neguje, i co ... i jakby nic .

    J.

  • 114. Data: 2013-02-14 13:20:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek Borowski napisał:

> [...]
    > czubek swojego nosa. Dobrze ze jestesmy w Uni Europejskiej to wczesniej
    > czy pozniej samochody emitujace spaliny zostana zakazane. Tak samo jak

    Chodzi o to, że dzięki mądrej polityce ludzie zaczną się żreć między
    sobą i to im wystarczy?

    --
    Jarek

  • 115. Data: 2013-02-14 13:21:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Zreszta ... przez 100 lat samochody pluly z rury olowiem, ktorego
    > szkodliwosci nikt nie neguje, i co ... i jakby nic .

    Jak to nic? Teraz wprowadzili nam RoHS.

    --
    Jarek

  • 116. Data: 2013-02-14 16:44:26
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-02-14 13:11:54 +0100, Marek Borowski <m...@...borowski.com> said:

    > Moze z punktu widzenia jednoski nie potrafiacej wyjsc dalej niz poza
    > czubek swojego nosa. Dobrze ze jestesmy w Uni Europejskiej to wczesniej
    > czy pozniej samochody emitujace spaliny zostana zakazane. I dobrze.

    Dobrze że jesteśmy w unii europejskiej, wcześniej czy później zostaną
    zakazane stworzenia żywe emitujące spaliny, na przykład ekstremalnie
    niebezpieczny gaz, CO2.
    I dobrze?
    Może z punktu widzenia czubka nosa jednostki posłusznej dyrektywom NWO.
    Innych uzasadnień nie widzę.

    --
    DJ

  • 117. Data: 2013-02-14 17:01:18
    Temat: Re: Nowa ustawa o oznaczeniu produktów - efektywno?ae energetyczna
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

    On 2013-02-14 13:17, J.F wrote:

    > No coz, jesli pozniej i bedzie alternatywa, to dobrze, ale jesli
    > wczesniej i nie bedzie ?

    No coz, zmiany mozna wprowadzac na zasadzie ewolucji lub rewoluji.
    W obu przypadkach ktos bardziej traci a ktos inny bardziej zyskuje.

    > A spaliny coraz czystsze.
    To jeszcze tylko przekonaj rodakow aby kupowali nowe ekologiczne
    samochody a nie sprowadzali 20letnie smierdzace diesle. Jak dla mnie to
    50% tego jezdzi po drogach pownna byc skonfiskowana i na zlom.

    > Zreszta ... przez 100 lat samochody pluly z rury olowiem, ktorego
    > szkodliwosci nikt nie neguje, i co ... i jakby nic .

    W 1990 roku w polsce bylo 10x mniej samochodow niz jest teraz.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 118. Data: 2013-02-14 18:34:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2013-02-14 13:17, J.F wrote:
> [...]
    >No coz, zmiany mozna wprowadzac na zasadzie ewolucji lub rewoluji.
    >W obu przypadkach ktos bardziej traci a ktos inny bardziej zyskuje.

    A ty chcesz .. rewolucji ? Powrotu do koni ?
    Bo elektrownie przeciez tez truja.

    >To jeszcze tylko przekonaj rodakow aby kupowali nowe ekologiczne
    >samochody a nie sprowadzali 20letnie smierdzace diesle. Jak dla mnie
    >to 50% tego jezdzi po drogach pownna byc skonfiskowana i na zlom.

    Przewrazliwiony jestes. Ekofaszysta po prostu :-P

    A rodacy kupuja ... 10-letnie. no moze 12.
    Starszych sie nie oplaca, same ida na zlom. za duzo rdzy.
    A to juz samochody z obecnego wieku i coraz czystsze.

    >W 1990 roku w polsce bylo 10x mniej samochodow niz jest teraz.

    Nie, az tyle nie.

    A w USA ? W Niemczech ? W Anglii ?
    U nich tez byla olowiowa.

    J.

  • 119. Data: 2013-02-14 18:47:15
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dobrze że jesteśmy w unii europejskiej, wcześniej czy później zostaną
    > zakazane stworzenia żywe emitujące spaliny, na przykład ekstremalnie
    > niebezpieczny gaz, CO2.

    Zdaje mi się, że metan, czyli CH4, którymi ochoczo pierdzą (nie tylko)
    krówki, też święty nie jest?

    > I dobrze?
    > Może z punktu widzenia czubka nosa jednostki posłusznej dyrektywom NWO.
    > Innych uzasadnień nie widzę.

    Taka ogólna tendencja do wylewania dziecka z kąpielą.

    BTW. A wyziewy z wulkanów?

  • 120. Data: 2013-02-14 19:01:37
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > A ty chcesz .. rewolucji ? Powrotu do koni ?
    > Bo elektrownie przeciez tez truja.

    A konie wydychają CO2 i pierdzą...