-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.co
m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a
-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: mlodz <b...@m...pl>
Subject: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <lhdst7$5aj$2@node1.news.atman.pl>
<4...@p...pl.invalid>
<lhdvam$5aj$3@node1.news.atman.pl> <lhdvos$egn$1@node1.news.atman.pl>
<lhe01a$5aj$5@node1.news.atman.pl> <lhe0m1$fji$1@node1.news.atman.pl>
<lhe187$5aj$7@node1.news.atman.pl>
<2...@p...pl.invalid>
<lhe3tf$b2$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<lhe592$1q7$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<lheavf$82h$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<lhed6r$adn$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<Pine.WNT.4.64.1404031024270.2928@quad>
<4...@p...pl.invalid>
<o...@h...linksys>
<8...@p...pl.invalid>
<o...@h...linksys>
Date: Thu, 3 Apr 2014 19:14:01 +0200
Message-ID: <l...@4...net>
Lines: 10
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.4.235
X-Trace: 1396545240 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2241 83.6.4.235:53263
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2012
X-Received-Body-CRC: 4221800102
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2529249
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 03 Apr 2014 16:15:58 +0200, SW3 napisał(a):
>> Oczywistym jest, że zaraz po wyprzedzaniu wolniejszy zjeżdża na prawy
>> pas.
> Z tym się nie można nie zgodzić. Tylko z tym.
Przy dwóch pasach i przy większym ruchu często może się zdarzyć tak, że
zawsze będzie ktoś "poszkodowany". Tzn. ten co zjechał na prawy będzie
musiał hamować z - powiedzmy - 120 do 90 po to, żeby nie musiał hamować
ten na lewym... powiedzmy, że ze 150 do 120. ;>
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.14 19:49 Cavallino
- 03.04.14 21:40 mlodz
- 04.04.14 09:39 mk4
- 04.04.14 21:59 Akarm
- 04.04.14 22:12 Akarm
- 05.04.14 01:56 Loskon
- 05.04.14 02:01 Loskon
- 05.04.14 08:44 Cavallino
- 05.04.14 08:45 Cavallino
- 05.04.14 11:52 Akarm
- 05.04.14 12:14 Cavallino
- 05.04.14 13:32 Loskon
- 05.04.14 13:39 Cavallino
- 06.04.14 08:33 Loskon
- 06.04.14 09:42 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual