-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsfeed01.sul.t-online.de
!t-online.de!newsfeed.straub-nv.de!news.mixmin.net!aioe.org!not-for-mail
From: "J_K_K" <J...@i...fm>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowa moda - blokowanie pasa
Date: Sat, 15 May 2010 09:14:58 +0200
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 25
Message-ID: <hslhlg$lrf$1@speranza.aioe.org>
References: <hsgbcl$gu2$1@inews.gazeta.pl>
<4...@h...googlegroups.com>
<4bebb3e2$1@news.home.net.pl>
<1...@i...googlegroups.com>
<1...@n...googlegroups.com>
<s...@c...luftbrandzlung.org>
<1...@d...googlegroups.com>
<Pine.WNT.4.64.1005140108070.3756@quad> <hskoth$1ap$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: U/HSrPpxZ6IwXbya7hHs3A.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2280442
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "złoty" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hskoth$1ap$1@inews.gazeta.pl...
> zalozenie: lewy pas sie konczy. Na prawym pasie przewaznie stoja
> ciezarowki. Uwzgledniajac nawet jazde do konca lewym pasem, nierzadko
> zanim ciezarowka ruszy zdazy "wcisnac sie" przed nia 2-3..a nawet czasem 4
> osobowki z lewego (przy okazji skutkujac gwaltownym hamowaniem tejze
> ciezarowki by nie rozwalic ostatniego wciskajacego sie).
Ciekawe, ilu zwolenników klasycznego zamka jest wśród kierowców
kilkunastotonowych ciężarówek ?
> Zzymanie sie na "blokersow" jak ich nazywac tez jest bez sensu. Bo to
> wlasnie oni dbaja o rowne tempo posuwania sie obu pasow i plynne
> "zazebianie" sie zamka przed zwezka. No a - jak mniemam - o to "wyznawcom
> zamka" chodzi..a nie nie o wyprzedzenie po cichutku ilustam aut? ;)
Co by nie mówić - wtedy oba pasy jadą co prawda wolno,
ale równo i bez szarpania.
"Niby-zamek"bez TIR'a "regulatora" (mniejsze auta nie budzą "szacunku")
w polskim wykonaniu oznacza ciągłe ruszanie i hamowanie.
Pzdr
JKK
Następne wpisy z tego wątku
- 15.05.10 09:35 JaromirD
- 15.05.10 09:46 J.F.
- 15.05.10 09:52 Jurand
- 15.05.10 09:52 Jurand
- 15.05.10 09:55 Jurand
- 15.05.10 10:03 J.F.
- 15.05.10 11:32 Gotfryd Smolik news
- 17.05.10 11:28 owp
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=