-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowa moda - blokowanie pasa
Date: Fri, 14 May 2010 16:07:43 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 25
Message-ID: <hsjlff$fhb$1@news.onet.pl>
References: <hsgbcl$gu2$1@inews.gazeta.pl>
<4...@h...googlegroups.com>
<4bebb3e2$1@news.home.net.pl>
<1...@i...googlegroups.com>
<1...@n...googlegroups.com>
<s...@c...luftbrandzlung.org>
<1...@d...googlegroups.com>
<4bebbd96$1@news.home.net.pl>
<7...@i...googlegroups.com>
<hsgmln$btc$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: azo24.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1273846063 15915 83.27.152.24 (14 May 2010 14:07:43 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 14 May 2010 14:07:43 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2280226
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w
> Zamek to jest jedyna sensowna forma rozładowania zablokowanych
> dwóch pasów,
Jakiego rozladowania ? Korek bedzie taki sam jak byl, a moze nawet
ciut wiekszy.
Tylko bedzie krotszy ale grubszy.
> zwężających się w jeden. To rozwiązanie ma same zalety:
Wady tez ma, pare razy wymienialem.
> - do minimum ograniczona jest agresja kierowców, wynikająca z
> tego, że "jakiś cwaniak dojechał do końca i się wcisnął"
>
> Tylko skończony, ograniczony kretyn będzie twierdził, że
> blokowanie któregokolwiek pasa jest najrozsądniejszym
> rozwiązaniem - pomijając ewidentne łamanie przepisów KD.
Ale ja przeciez zawsze podkreslam ze ci "blokersi" to wlasnie
pomagaja wprowadzic to co ci sie tak podoba.
Wystarczy za nimi grzecznie pojechac.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.05.10 16:13 J.F.
- 14.05.10 16:18 J.F.
- 14.05.10 16:19 J.F.
- 14.05.10 16:24 J.F.
- 14.05.10 16:27 J.F.
- 14.05.10 16:34 J.F.
- 14.05.10 16:36 J.F.
- 14.05.10 16:37 Jacek Rudowski
- 14.05.10 16:46 Jacek Rudowski
- 14.05.10 16:48 Jacek Rudowski
- 14.05.10 17:42 Massai
- 14.05.10 17:53 Michał Gut
- 14.05.10 17:56 Michał Gut
- 14.05.10 18:08 J.F.
- 14.05.10 19:29 JaromirD
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=