  • 11. Data: 2011-02-11 00:12:12
    Temat: Re: Nowa ciekawostka Fuji
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 10 Feb 2011 23:48:16 +0100, Marek Wyszomirski napisał(a):

    > Tyle razy przedstawiłeś już swój poziom na tej grupie, że Twoja opinia
    > na temat poglądów tu wygłaszanych ma dla mnie dokładnie zerowe
    > znaczenie. Zastanawia mnie tylko jedno - skoro gardzisz tym krajem i
    > gardzisz tą grupą to po co ją czytasz?

    Gdzie indziej mógłby się dowartościować?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 12. Data: 2011-02-11 00:19:34
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 10, 7:12 pm, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Gdzie indziej mógłby się dowartościować?

    Uwazasz, ze w odroznieniu od ciebie, mnie tu nie wolno?

  • 13. Data: 2011-02-11 00:28:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 10 Feb 2011 16:19:34 -0800 (PST), Zygmunt Dariusz napisał(a):

    > Uwazasz, ze w odroznieniu od ciebie, mnie tu nie wolno?

    W odróżnieniu? Pfff...

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 14. Data: 2011-02-11 06:28:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek Wyszomirski wrote:
> [...]
    aphy/news/2024761/fujifilm-x100-coming-gbp999-specif
    ications-unveiled

    > Też mam takie obawy - zwłaszcza, że jako aparat do kieszeni zbyt duży
    > im zbyt dużo wystających elementów. Do tego cena skalkulowana jakby
    > pod snoba...

    hm...

    swego czasu podobnej wielkości zorkę nosiłem w kieszeni i było ok.

    cena jest wysoka ale to jednak jest aparat z dużą matrycą i wizjerem.

  • 15. Data: 2011-02-11 07:16:12
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 10 Feb 2011 22:30:44 +0100, Marek Wyszomirski wrote:

    > Też mam takie obawy - zwłaszcza, że jako aparat do kieszeni zbyt duży im
    > zbyt dużo wystających elementów. Do tego cena skalkulowana jakby pod
    > snoba...

    Eeeee tam.

    Jak komus czesto wystarczal jasny standard (jak np. mnie: dawniej maly EOS +
    sigma 30; teraz E-PL1 + panas 20mm) i rownie czeto potrzebowal ISO wiekszego
    jak 400, to ten Fuj jest w sam raz.

    Mowicie ,,drogi'': lustro plus cos jasnego z okolic 30-35mm tez jakos
    specjalnie taniej jak te ~3000zl nie wyjdzie.

    Mowice ,,duzy'':
    http://a.img-dpreview.com/previews/fujifilmx100/imag
    es/compared-composite.jpg
    Klasa EVILowa. Lustro, nawet z nalesnikiem (a gdyby mialo byc jednak ok. f/2,
    to lusterkowe szkla ok 30mm są dosc spore -- retrofokus) bedzie duzo wieksze.

    Mnie ten aparacik korci, ale 3 kawalkow mi szkoda. Ale jak zejdzie do ok
    2tysi i sample/opinie go nie zdyskwalifikuja, to pewnie sobie pozwole.
    Zostane ,,snobem''? Trudno ;)

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 16. Data: 2011-02-11 08:24:42
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Michal Tyrala napisał(a):
> [...]
    > to lusterkowe szkla ok 30mm są dosc spore -- retrofokus) bedzie duzo wieksze.

    A jeszcze uczciwiej byłoby porównywać (cenę i wymiary), dokładając do
    konkurencyjnych EVIL-i wizjer optyczny. Bo to m.in. nowatorski wizjer
    odróżnia tego Fudżika od reszty.

    --
    Mirek

  • 17. Data: 2011-02-11 09:40:38
    Od: " Jan Świerkot" <j...@W...gazeta.pl>

    Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > na temat poglądów tu wygłaszanych ma dla mnie dokładnie zerowe
    > znaczenie. Zastanawia mnie tylko jedno - skoro gardzisz tym krajem i

    Trudno jest mi cokolwiek powiedzieć na temat poziomu Zygmunta Dariusza. Nie
    czytuję aż tak wnikliwie forum. Natomiast wieloletnia bytność w internecie
    oraz na różnych forach powoduje, że z wyrażoną przez niego opinią w tym wątku
    się absolutnie zgodzę.

  • 18. Data: 2011-02-11 10:00:18
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 10 Lut, 22:38, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

> [...]
    > ludzi majacych dobry gust i pieniadze uwaza sie za snobow, natomiast
    > snobow nie majacych pieniedzy uwaza sie za ludzi z dobrym gustem.

    Nadwyraz
    trafne spostrzezenie.

  • 19. Data: 2011-02-11 10:12:17
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 11 Lut, 07:28, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > hm...
    >
    > swego czasu podobnej wielkości zorkę nosiłem w kieszeni i było ok.
    >
    > cena jest wysoka ale to jednak jest aparat z dużą matrycą i wizjerem.

    ...a nie jakies dziwadlo z luneta na wierzchu.
    StaM

  • 20. Data: 2011-02-11 10:17:11
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 11 Lut, 11:12, "Stan.Matyska" <k...@y...com> wrote:

    > hm...

    Cena wysoka? Pragne dodac, ze za Zorke musialem oddac miesieczny
    zarobek,
    wraz z roczna premia.

    StaM