eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowa Toyota Celica › Re: Nowa Toyota Celica
  • Data: 2011-11-28 19:55:13
    Temat: Re: Nowa Toyota Celica
    Od: Agent <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 28 Lis, 15:42, kamil <k...@s...com> wrote:
    > On 28/11/2011 14:40, DoQ wrote:
    >
    > > W dniu 28-11-2011 15:38, kamil pisze:
    >
    > >>> Nieco inaczej - wolę silnik którego nie trzeba będzie chłostać żeby
    > >>> zechciał pojechać.
    > >> Czyli jaki? 3 litry? 5 litrów? 6.7 litra? Gdzie jest granica?
    >
    > > A dlaczego miałaby być jakaś granica? Jak mi się spodoba to może być i
    > > 8litrów.
    >
    > Do wyboru mamy małe, lekkie sportowe coupe z niskim środkiem ciężkości i
    > 200KM przy 7000RPM z małego silnika n/a - fajnie.
    >
    > Możemy wpakować większy silnik, ale coupe robi się ciężkawe z przodu -
    > mniej fajnie.
    >
    > Możemy dać turbo i walczyć z lagiem - też mniej fajnie.
    >
    Lag przy obrotach 3000-7000 jest niemal niezauważalny więc daje moc i
    nie ma wad. Lag przy obrotach poniżej 3000 jest nieistotny podczas
    sportowej jazdy bo sie prawie nie schodzi poniżej tych obrotów.
    Natomiast podczas jazdy codziennej do pracy przyda się spora moc i
    moment przy niskich obrotach. No i zawsze można dać biturbo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: