  • Data: 2011-11-29 10:47:57
    Temat: Re: Nowa Toyota Celica
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29/11/2011 09:46, kamil wrote:

    > Założę się, że Polska jako kraj raczej mało zamożny nie jest głównym
    > rynkiem docelowym dla Toyoty. A tam, gdzie ludzie wydają 30k euro na
    > zabawkę, biorą ją na trackdaye, a nie tłuką się do w korkach do roboty w
    > fabryce co rano.

    Jeszcze jedna ciekawostka, spojrzałem na ceny konkurencyjnych samochodów
    w UK (kraj z dość dobrze rozwiniętymi i tradycyjnymi weekendowymi
    upalaniami na torze).

    Za te przewidywane 25tyś funtów (raptem roczna średnia wypłata) można
    mieć choćby gołego golfa gti. Myślisz, że ludzie kupujący golfa gti nie
    kupią za jego cenę lekkiego coupe RWD obiecującego ponoć świetne
    prowadzenie? Ja myślę, że tak.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil