    From: "see_you" <c...@e...trzy>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Notebook z matrycą do obróbki zdjęć
    Date: Sun, 8 Mar 2009 23:01:38 -0000

    "Waldo" <w...@c...com> wrote in message
    news:71iqm0Flg8u9U1@mid.individual.net...
    > Witam,
    > Planuję w najbliższym czasie wymianę notebooka, który dość często będzie
    > wykorzystywany do wstępnej obróbki zdjęć.
    > Próbowałem wyszukać w danych technicznych, informację o typie montowanej
    > matrycy, ale niestety, nawet w specjalistycznych sklepach z notebookami
    > nie mają takiej wiedzy :(.
    > Jedynie w Sony zasugerowano mi, że najprawdopodniej model SONY VAIO
    > VGN-FW31ZJ może posiadać matrycę PVA, ale nie posiadali na stanie tego
    > modelu, więc nie mogłem tego zweryfikować.
    > Być może uzyskam więc pomoc od użytkowników notebooków - poszukuję
> [...]

    Raczej zapomnij o dobrych matrycach w komputerach przenosnych...
    Ja rowniez szukalem i w koncu kupilem Precision z matryca 15,4 WUXGA i choc
    ma tylko 75 procent Adobe RGB to przynajmniej dobra rozdzielczosc i niezlego
    kopa
    na XP64. Nie wspominajac o tym, ze sam sprzet w zadnym aspekcie nie
    przypomina
    plasikowego gadzetu...
    Poszukaj matryc RGB LED, ponoc kryja 100 procent Adobe RGB.
    Gdybys nie skapil na sprzet, to polecam cos z tej notatki:
    http://tinyurl.com/ak9xpz
    No i najwazniejsze - kiedy usiadlem pzed matryca WUXGA
    postanowilem, ze nigdy nie kupie mniejszej,
    i to niezaleznie od problemow z dopasowaniem wielkosci czcionki,
    to inny swiat.
    --
    see_you