  • Data: 2009-10-11 10:53:26
    Temat: Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbylut pisze:

    > stacjonarkę do noszenia pomiędzy biurem a domem i innymi miejscami?
    > Ciekawe...

    Jeden w biurze, drugi w domu, a notebook w pozostałych przy-
    padkach, gdy trzeba awaryjnie pracować w terenie. Jeżeli oczy-
    wiście ktoś potrzebuje mobilnej pracy.

    Sprzęt jest tani i wreszcie możemy jak ludzie mieć drugi i
    trzeci komputer, a nie próbować używać jednego do wszystkie-
    go.

    Jak myślisz, dlaczego mam jedną stacjonarkę w domu, jedną
    w pokoju w pracy, a notebooka ruszam tylko jak idę/jadę na
    wykład w jakiejś sali, w której nie ma komputera podłączo-
    nego na stałe do rzutnika? (*)

    (*) Najlepsza jest sytuacja, gdy w sali jest komputer z
    rzutnikiem podłączone na stałe. Wystarczy przynieść
    wykład na pen-drive i *nic* nie trzeba ze sobą nosić
    już.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |