  • Data: 2009-10-04 11:48:13
    Temat: Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Te, które widujesz, nie są statystyczne:P
    > Zaryzykuję, że te z pałętającymi się dodatkowymi dyskami twardymi to
    > poniżej 5%.

    zeby komfortowo pracowac na notebooku trzeba do niego miec zew klawiature,
    mysz, monitor i zasilacz.
    to juz masz conajmniej 4 kable, jesli masz siec komputerowa po kablu to masz
    5 kabel.
    patrzac na mojego notebooka i desktopa to na desktopie mam o jeden kabel
    wiecej, ten do glosnikow :)
    ale czesto tez mam do notebooka sluchawki podpiete wiec prawie na jedno
    wychodzi.

    jakos nie widze mniejszej plataniny kabli przy notebooku czy przy desktopie

    --
    pzdr
    piotrek