  • 61. Data: 2014-11-21 01:36:25
    Temat: Re: Notebook vs stacjonarny do gier.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    news:m4kpeu$k0u$1@node2.news.atman.pl...

    > Do biura dla asystentek/sekretarek cora częściej się kupuje komutery
    > ALL-IN-ONE np: http://all-in-one-pc-review.toptenreviews.com/

    No te trudno będzie dostać bez monitora ;-)

  • 62. Data: 2014-11-21 01:37:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Był sobie taki dzień: 20 listopad (czwartek), gdy o godzinie 14:03
    > *Pszemol* naskrobał(a):
    > Masz rację, że w takim sensie nie byłą częścią zestawu tak jak np. karta
    > graficzna. Jednak jest elementem niezbędnym do korzystania z komputera
    > i w tym sensie jest częścią całości.

    Myślę że to jest oczywiste i jako takie nie warte wspominania.
    Zwłaszcza że autor wątka od razu porównuje cenowo nowego
    laptopa do nowego desktopa wyraźnie zaznaczając że monitora
    nie potrzebuje i wszyscy się domyślamy że musi go już mieć :-)

  • 63. Data: 2014-11-21 10:26:30
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-20 18:18, RadoslawF pisze:

    > I zmieścisz tam dwa dyski mające po 3 lub 4GB czy jesteś zwykłym
    > kłamczuchem ?

    Następne dyski SSD 4TB dostępne na rynku, 8-16TB soon

    SanDisk Optimus Max 4 TB
    http://www.tomsitpro.com/articles/sandisk-4-tb-optim
    us-ssd-lightning,1-1925.html

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 64. Data: 2014-11-21 16:25:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-21 01:07, Użytkownik Chris napisał:

> [...]
    -drvies-4tb-solid-state-drive-8tb-ssd-foremay-sc199-
    ec188.pdf

    > Może jeszcze ci go przywieść do domu ?? nie wymyślaj cały czas czegoś
    > nowego bo niestety ale mijasz się z prawdą i teraz trudno ci się do tego
    > przyznać.

    Nie musisz przywozić udowodnij że są w sprzedaży i nie koszatują
    więcej niż stacjonarmy w takiej konfiguracji.

    > Ja się nie pytałem ciebie jakie dane w wiedzmin2 maja po 2-3 TB bo do
    > tego ma być sprzęt.

    A gdzie doczytałeś że tylko wiedźmin2 ?

    > Bo można tylko jak widać po tym co podałem wcześniej a że ciebie na to
    > nie stać nie jest żadnym argumentem i nie mój problem. Mnie było stać i
    > spokojnie gram w każdą nową i starą grę na laptopie.

    Nie wymyślaj na co mnie stać bo wyjdziesz na większego głąba niż
    jesteś. To że wolę wydać mniej i nie potrzebuje przenośnej maszynki do
    nie oznacza że mam problem.

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2014-11-21 16:27:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-21 01:16, Użytkownik Chris napisał:

    > Proszę bardzo:

    Ile byś nie prosił to nie ma tam linka do sklepu który
    oferował by takie dyski.

    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2014-11-21 16:29:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-21 10:26, Użytkownik Chris napisał:

    > Następne dyski SSD 4TB dostępne na rynku, 8-16TB soon
    >
    > SanDisk Optimus Max 4 TB
    > http://www.tomsitpro.com/articles/sandisk-4-tb-optim
    us-ssd-lightning,1-1925.html

    To jest informacja a nie link do sklepu gdzie mogę takie cudo
    nabyć. Ceny też nie ma.

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2014-11-22 13:04:42
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 19 Nov 2014 13:54:20 +0100, Chris napisał(a):

    (ciach...)
> [...]
    > starczy bo to laptop a nie stacjonarka. Dodam że nawet jak bym miał w
    > domu stacjonarny to zew NAS jest i tak o niebo lepszy niż X sztuk w

    A ja tak cicho z kącika - a ta lepszość zewnętrznego NASa przejawia się w
    czym?

    [ Did not know who he was fuckin' with. ]
    [ (Richard B. Riddick, "Pitch Black") ]

  • 67. Data: 2014-11-22 13:04:42
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 18 Nov 2014 02:27:47 +0100, Santana napisał(a):

    > Wbrew temu co sugerują "spece" od marketingu (najczęściej nie mający bladego
    > pojęcia w temacie) do grania (i nie tylko) zdecydowanie blaszak. W niższej
    > cenie wszystko będzie lepsze. Od klawiatury począwszy na monitorze
    > skończywszy. O o niebo łatwiejszej naprawie w razie problemów nawet szkoda
    > wspominać :) Laptop ma tak naprawdę tylko jedną zaletę. Przenośność.
    > Niektórzy podnoszą jeszcze że zajmuje mniej miejsca, ale to już zależy
    > wprost od posiadanej powierzchni życiowej :)

    Gamingowy laptop swoje gabaryty ma i choć owszem - jest to bardziej mobilne
    rozwiązanie, ale jak bym miał takiego kloca na grzbiecie targać, to mocno by
    mi to nie leżało. :D

    [ Według najnowszych wyliczeń naszych statystyków 23 procent kobiet, które ]
    [ zostały porzucone, opycha się lodami. Pozostałe 77 procent zostało ]
    [ porzucone, ponieważ opychało się lodami. (Jay Leno Show, JoeMonster.org) ]

  • 70. Data: 2014-11-22 13:12:37
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 19 Nov 2014 09:35:53 +0100, Chris napisał(a):

    > Inna sprawa to w ile gier grasz a nie masz tylko kody na steam ??
    > znajomi mają po kilkaset gier a grają w dwie :) Ja mam i PC i konsolę
    > więc mniej więcej wiem jak to wygląda i w ile gier faktycznie się gra.
    > Do tego mając konsolę SONY i usługę PLUS (199zł na rok) ma się od 3 do 5
    > gier co miesiąc gratis i często nie są to popiedułki ala pasjans czy
    > pac-man ale kasowe tytuły, w taki sposób pograłęm np. w Tomb Raidera bo
    > jakoś na PC mnie to ominęło a gierka naprawdę fajna.
    (ciach...)

    Na PC mam w sumie tylko te gry, które chciałem mieć. I tak przy każdej akcji
    typu Wyprzedaż Świąteczna / Mikołajkowa / cholera wie jeszcze jaka, to się
    obawiam na Steama wchodzić. Bo nie ma siły, zawsze gdzieś te parę EUR wydam.
    ;)

    Nie śledziłem też tego tematu, ale Steam chyba miał jakieś zapędy, żeby
    można też było komuś grę właśnie pożyczyć. Nie wiem czy coś z tego
    wyniknęło, ale przebłyski się pojawiały.

    [ Nie pokonasz kobiety w kłótni, to niemożliwe. Nie wygracie, bo jeśli ]
    [ chodzi o kłótnię, to my mamy pod górkę. Bo my musimy mówić z sensem. ]
    [ (Chris Rock) ]

  • 69. Data: 2014-11-22 13:12:37
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 19 Nov 2014 07:39:23 +0000 (UTC), januszek napisał(a):

    > Budzik napisa?(a):

    > 5000? Kompa do grania złoże za 2500-3500 w zaleznosci od wymaganego
    > poziomu komfortu grania :)

    Bez 120 FPS w najwyższych detalach i 2560×1400 mi nie podchodź. ;D

    [ Przekonania są bardziej niebezpiecznymi wrogami prawdy niż kłamstwa. ]
    [ (Friedrich Wilhelm Nietsche) ]