    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Subject: Re: Notebook vs stacjonarny do gier.
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Sender: p...@g...com
    Date: Sat, 22 Nov 2014 13:12:37 +0100

    Dnia Wed, 19 Nov 2014 09:35:53 +0100, Chris napisał(a):

    > Inna sprawa to w ile gier grasz a nie masz tylko kody na steam ??
    > znajomi mają po kilkaset gier a grają w dwie :) Ja mam i PC i konsolę
    > więc mniej więcej wiem jak to wygląda i w ile gier faktycznie się gra.
    > Do tego mając konsolę SONY i usługę PLUS (199zł na rok) ma się od 3 do 5
    > gier co miesiąc gratis i często nie są to popiedułki ala pasjans czy
    > pac-man ale kasowe tytuły, w taki sposób pograłęm np. w Tomb Raidera bo
    > jakoś na PC mnie to ominęło a gierka naprawdę fajna.
    (ciach...)

    Na PC mam w sumie tylko te gry, które chciałem mieć. I tak przy każdej akcji
    typu Wyprzedaż Świąteczna / Mikołajkowa / cholera wie jeszcze jaka, to się
    obawiam na Steama wchodzić. Bo nie ma siły, zawsze gdzieś te parę EUR wydam.
    ;)

    Nie śledziłem też tego tematu, ale Steam chyba miał jakieś zapędy, żeby
    można też było komuś grę właśnie pożyczyć. Nie wiem czy coś z tego
    wyniknęło, ale przebłyski się pojawiały.

    [ Nie pokonasz kobiety w kłótni, to niemożliwe. Nie wygracie, bo jeśli ]
    [ chodzi o kłótnię, to my mamy pod górkę. Bo my musimy mówić z sensem. ]
    [ (Chris Rock) ]