  • 72. Data: 2014-11-22 13:14:43
    Temat: Re: Notebook vs stacjonarny do gier.
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 19 Nov 2014 21:59:29 +0100, Jawi napisał(a):

    > no i xbox to jeszcze kinect, żony córki i nie tylko to jednak w dużej
    > cześci jednak gry/programy na kinecta

    Z córką, to bym wolał na basen / rower / inną siatkówą, a z żoną to ju
    pomysłów na zmachanie się nie powinno brakować (szczególnie, jak luba wypali
    z tekstem ,,a może byśmy zrobili mały remont w mieszkaniu"). :)

    [ Animal rights? Animals have the right to be tasty. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 71. Data: 2014-11-22 13:14:43
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 20 Nov 2014 14:14:05 +0100, Chris napisał(a):

    > Do biura dla asystentek/sekretarek cora częściej się kupuje komutery
    > ALL-IN-ONE np: http://all-in-one-pc-review.toptenreviews.com/

    Co od razu powiedzmy sobie - do domu i dla gracza rozwiązaniem jest jeszcze
    mniej sensownym, niż laptop. :)

    [ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say so. ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]

  • 73. Data: 2014-11-24 00:34:36
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-22 13:04, Przemysław Ryk pisze:
    > Dnia Wed, 19 Nov 2014 13:54:20 +0100, Chris napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >
    > A ja tak cicho z kącika - a ta lepszość zewnętrznego NASa przejawia się w
    > czym?

    Dostęp do FTP, służy jako magazyn, nie muszę odpalać kompa żeby obejrzeć
    jakiś serial/film, nie obciąża kompa jak gram i coś leci z dysku. Filmy
    oglądam przez napęd BD podpięty do TV i spisuje się taki zestaw idealnie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 74. Data: 2014-11-24 00:36:07
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Gamingowy laptop swoje gabaryty ma i choć owszem - jest to bardziej mobilne
    > rozwiązanie, ale jak bym miał takiego kloca na grzbiecie targać, to mocno by
    > mi to nie leżało. :D

    Zgadza się, w tym roku zabrałem na wakacje i powiem że wygodne to nie
    jest :) potrzebowałem lapka i tylko taki mam, nie wiem czy nie dokupić
    czegoś małego na wyjazdy :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 75. Data: 2014-11-24 00:40:08
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-22 13:12, Przemysław Ryk pisze:

    > (ciach...)
    >
    > Na PC mam w sumie tylko te gry, które chciałem mieć. I tak przy każdej akcji
    > typu Wyprzedaż Świąteczna / Mikołajkowa / cholera wie jeszcze jaka, to się
    > obawiam na Steama wchodzić. Bo nie ma siły, zawsze gdzieś te parę EUR wydam.

    Ja właśnie się powstrzymałem od tego bo ceny kuszące ale wiem że i tak w
    to nie będę miał czasu grać :) Znajomi mają po 200-300 takich gier a i
    tak grają ze mną tylko w D3 i BF4 :) + raz na jakiś czas coś nowego,
    obecnie to Shadow of Mordor.

    > Nie śledziłem też tego tematu, ale Steam chyba miał jakieś zapędy, żeby
    > można też było komuś grę właśnie pożyczyć. Nie wiem czy coś z tego
    > wyniknęło, ale przebłyski się pojawiały.

    Na PS4 każdą grę którą mam na dysku mogę udostępnić innym na 1h (nie
    wiem jak potem jest restart czasu bo nie testowałem).

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 76. Data: 2014-11-24 00:41:22
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-22 13:14, Przemysław Ryk pisze:

    > Z córką, to bym wolał na basen / rower / inną siatkówą, a z żoną to ju
    > pomysłów na zmachanie się nie powinno brakować (szczególnie, jak luba wypali
    > z tekstem ,,a może byśmy zrobili mały remont w mieszkaniu"). :)

    To ty wtedy nie masz nagłego załamania w pracy i nie musisz zostawać po
    godzinach xx godzin :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 77. Data: 2014-11-24 09:09:42
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Co od razu powiedzmy sobie - do domu i dla gracza rozwiązaniem jest jeszcze
    > mniej sensownym, niż laptop. :)

    Do domu czemu nie w końcu nie każdy w domu jest graczem a do
    przeglądania neta, napisania jakiegoś tekstu spokojnie wystarczy, dla
    gracza oczywiście odpada.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 78. Data: 2014-11-24 09:21:42
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-19 08:41, januszek pisze:
    > Chris napisa?(a):

    > Zobacz na allegro np xcom enemy within, klucz do steama kosztuje polowe
    > ceny uzywanej wersji na xboxa...

    Dodam że na PS3-4 można kupować grę i dzielić się z innym użytkownikiem
    dzięki czemu koszta można dzielić na dwie osoby:

    http://www.pssite.com/blog-10533-827-_we_dwoje_razni
    ej__czyli_dzielenie_sie_kontami_na_ps4.html

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 79. Data: 2014-11-24 22:55:36
    Od: " 666" <...@...6>

    Do gier?
    Monitor?
    Teraz to VR ;-))

    -----

  • 82. Data: 2014-11-25 06:42:45
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 24 Nov 2014 00:34:36 +0100, Chris napisał(a):

    > Dostęp do FTP,

    No tak. Na PC awykonalne.

    > służy jako magazyn,

    No tak, na PC awykonalne.

    > nie muszę odpalać kompa żeby obejrzeć jakiś serial/film,

    Zależy na czym kto ogląda, ale zgoda.

    > nie obciąża kompa jak gram i coś leci z dysku.

    To, to jeszcze sprawdzę, bo nie wydaje mi się, żeby mi kompa specjalnie
    transfer po sieci wzruszał.

    > Filmy oglądam przez napęd BD podpięty do TV i spisuje się taki zestaw
    > idealnie.

    Napęd BD to mi się kojarzy, że oglądasz jednak z płyt BD, ale może ma on
    możliwość ciągania przez sieć i o to Ci tutaj chodzi?

    [ Wątrobę żółć zalewała. Nerki oblały się strachem. Gardło nerwowo ]
    [ przełykało ślinę. Żołądek coś gryzło na samą myśl. Nogi i język niedługo ]
    [ miały zacząć się plątać. Serce krew zalewała. I tylko mózg się cieszył, ]
    [ że nadchodzi PIĄTEK! (JoeMonster.org) ]