  • 51. Data: 2014-11-20 14:03:47
    Temat: Re: Notebook vs stacjonarny do gier.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Heraklit" <r...@f...pl> wrote in message
    news:neoeegu38dmy.17lt37djhi6jd.dlg@40tude.net...
    > Był sobie taki dzień: 19 listopad (środa), gdy o godzinie 9:59 *Budzik*
    > naskrobał(a):

    > Nie dają, ale zazwyczaj monitor jest elementem zestawu.

    Właśnie bardzo rzadko jest elementem zestawu...
    Desktop w sklepie zwykle kupuje się tylko z myszką i klawiaturą.
    To jest w jednym pudle, jako jedna nierozłączna całość.
    Monitor od zawsze (odkąd pamiętam) był osobno bo tu
    był bardzo duży rozrzut wymagań kupujących klientów...
    Chyba że mówisz o zestawach do biura, taki Dell.
    Ale to raczej wyjątek od reguły niż reguła.

  • 52. Data: 2014-11-20 14:14:05
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-20 14:03, Pszemol pisze:
> [...]
    > Chyba że mówisz o zestawach do biura, taki Dell.
    > Ale to raczej wyjątek od reguły niż reguła.

    Do biura dla asystentek/sekretarek cora częściej się kupuje komutery
    ALL-IN-ONE np: http://all-in-one-pc-review.toptenreviews.com/

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 53. Data: 2014-11-20 15:03:39
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 20 listopad (czwartek), gdy o godzinie 14:03
    *Pszemol* naskrobał(a):

    > Właśnie bardzo rzadko jest elementem zestawu...
    > Desktop w sklepie zwykle kupuje się tylko z myszką i klawiaturą.
    > To jest w jednym pudle, jako jedna nierozłączna całość.
    Masz rację, że w takim sensie nie byłą częścią zestawu tak jak np. karta
    graficzna. Jednak jest elementem niezbędnym do korzystania z komputera i
    w tym sensie jest częścią całości.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2014-11-20 15:00:08

  • 54. Data: 2014-11-20 18:18:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-20 08:26, Użytkownik Chris napisał:

    > I się mylisz po raz kolejny:
    >
    > Alienware M18x R2
    > 3 x HDD/SSD 2,5" + mSATA SSD
    > https://www.youtube.com/watch?v=UlLxbZxHS90

    I zmieścisz tam dwa dyski mające po 3 lub 4GB czy jesteś zwykłym
    kłamczuchem ?

    > Ale ciągle piszemy o laptopie a nie DATA CENTER więc twoje wywody są bez
    > sensu.

    No zobacz a ja odniosłem wrażenie że piszesz o możliwości zastąpienia
    laptopem i NASem porządnej stacjonarki. Byłem w błędzie ?

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2014-11-21 00:46:31
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-20 18:18, RadoslawF pisze:

    > I zmieścisz tam dwa dyski mające po 3 lub 4GB czy jesteś zwykłym
    > kłamczuchem ?

    No i proszę kłamczuszku, wcześnie pisałeś że "dane mające po 3 lub 4TB"
    więc 3 x 2TB HDD spełnia twoje oczekiwania :) powiem więcej są dyski SSD
    4-8TB 2.5" więc możesz mieć nawet 24TB SSD w takim lapku + 1TB mSATA na
    system :)

    http://www.foremay.net/pr/4tb-ssd-hard-drive-8tb-ssd
    -drvies-4tb-solid-state-drive-8tb-ssd-foremay-sc199-
    ec188.pdf

    SAMSUNG 840 EVO MZ-MTE1T0BW mSATA 1TB SATA III TLC Internal Solid State
    Drive (SSD)

    Spełniłem twoje warunki a teraz przeproś :)

    > No zobacz a ja odniosłem wrażenie że piszesz o możliwości zastąpienia
    > laptopem i NASem porządnej stacjonarki. Byłem w błędzie ?

    Jak widać nie czytasz nawet tego co pisałem w tym wątku bo napisałem
    wcześniej że PC do GIER jest lepszy :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 56. Data: 2014-11-21 00:59:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-21 00:46, Użytkownik Chris napisał:

> [...]
    > Drive (SSD)
    >
    > Spełniłem twoje warunki a teraz przeproś :)

    Nie spełniłeś no chyba że zamiast do informacji podasz linka
    do sklepu w którym to cudo można kupić.
    I nie będzie kosztować tyle co cały komputer stacjonarny. :-)

    > Jak widać nie czytasz nawet tego co pisałem w tym wątku bo napisałem
    > wcześniej że PC do GIER jest lepszy :)

    A potem udowadniałeś że można go zastąpić laptopem. :-)

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2014-11-21 01:07:39
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-21 00:59, RadoslawF pisze:

> [...]
    > do sklepu w którym to cudo można kupić.
    > I nie będzie kosztować tyle co cały komputer stacjonarny. :-)

    Może jeszcze ci go przywieść do domu ?? nie wymyślaj cały czas czegoś
    nowego bo niestety ale mijasz się z prawdą i teraz trudno ci się do tego
    przyznać.
    Ja się nie pytałem ciebie jakie dane w wiedzmin2 maja po 2-3 TB bo do
    tego ma być sprzęt.

    > A potem udowadniałeś że można go zastąpić laptopem. :-)

    Bo można tylko jak widać po tym co podałem wcześniej a że ciebie na to
    nie stać nie jest żadnym argumentem i nie mój problem. Mnie było stać i
    spokojnie gram w każdą nową i starą grę na laptopie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 58. Data: 2014-11-21 01:15:09
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-19 08:31, Stregor pisze:

    > A wiedzą o tym, że można wymienić GFX? Bo chyba najbardziej o to chodzi.

    Da się i grafikę i procesor tylko problemem jest mała dostępność w
    detalu tego typu kart. W lapkach dla graczy grafika jest na osobnej
    płytce i w zależności od tego jaką się che wydajność kupuje
    odpowiedniego lapka. Są nawet firmy które kupują kadłubki od producentów
    laptopów i sami jest składają pod swoją marką gdzie dodają większe
    dyski, więcej ramu, inne taktowanie grafiki itp.

    Tak na szybko: http://sklep.xtreem.pl/content/10-laptopy-dla-graczy

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 59. Data: 2014-11-21 01:16:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    -drvies-4tb-solid-state-drive-8tb-ssd-foremay-sc199-
    ec188.pdf

    > Nie spełniłeś no chyba że zamiast do informacji podasz linka
    > do sklepu w którym to cudo można kupić.

    Proszę bardzo:

    SSD Product Inquiry
    s...@f...net

    Distributors and Sales Representatives:
    m...@f...net

    Technical Support:
    s...@f...net

    Careers:
    h...@f...net

    Corporate Headquarters:
    225 S. Lake Ave., Ste. 300
    Pasadena, CA 91101, USA
    Tel: +1 408 228 3468
    Fax: +1 408 521 3468
    E-mail: i...@f...net

    France Office:
    24 rue de Soissons
    33000 Bordeaux, France
    Tel: (0)5 56 24 58 77
    Fax: (0)5 56 39 51 12
    E-mail: f...@f...net

    Germany Office:
    Nordring 53-55
    63843 Niedernberg, Deutschland
    Tel: +49 (0) 6028 9795 721
    Fax: +49 (0) 6917 5367 099
    E-mail: g...@f...net

    Italy Office:
    Via Gobetti, 2/A
    20063 Cernusco sul Naviglio (MI), Italy
    Tel: (0)2 92 10 80 20, ext. 211
    Fax: (0)2 92 10 80 88
    E-mail: i...@f...net

    Norway Office:
    3 Moiveien
    4460 MOI, Norway
    Tel: 915 95 341
    E-mail: n...@f...net

    Japan Office:
    Shinjuku Front Tower, 21-1, Kita-Shinjuku
    2-Chome, Shinjuku-ku
    Tokyo 169-0074, Japan
    Tel: 3-6362-0409
    Fax: 3-5386-8234
    E-mail: j...@f...net

    Korea Office:
    #703, Invest Korea Plaza, 300-6
    Yeomgok-dong, Seocho-gu
    Seoul, 137-749, S. Korea
    Tel: 02 581 7406
    Fax: 02 581 7407
    E-mail: k...@f...net

    Taiwan Office:
    4F, No.7-3, Kuang-Ming Road , Sec. 2, Chin-Sing Village
    Lu Chu, Taoyuan 338, Taiwan
    Tel: 03 322 0268
    Mobile: 0912 204900
    Fax: 03 322 0269
    E-mail: t...@f...net

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 60. Data: 2014-11-21 01:21:26
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > A wiedzą o tym, że można wymienić GFX? Bo chyba najbardziej o to chodzi.

    W sumie można dać dowolną grafikę z PL :)

    http://www.dell.com/content/products/productdetails.
    aspx/alienware-graphics-amplifier?c=us&cs=19&l=en&s=
    dhs&sku=452-BBRG

    http://www.digitaltrends.com/computing/hands-alienwa
    re-graphics-amplifier/#/12

    :)