  • 1. Data: 2011-07-12 19:08:07
    Temat: Notebook
    Od: "Norman" <n...@x...vp.pl>

    Witam grupowiczów,

    Z racji, że mój Vaio SZ71XN powoli zaczyna działać mi na nerwy powoli
    rozglądam się za czymś interesującym i tu pojawia się kolejny problem. Nie
    widzę specjalnie ciekawej konstrukcji aby wymienić to moje wysłużone cudo.
    Chciałbym aby:
    - miał rozdziałkę wyższą niż 1366x768
    - o proporcjach 16:10 pewnie mogę zapomnieć...
    - matryca matowa czy święcąca nie ma znaczenia - istotna jest rozdzielczość
    - wielkość 13-14"
    - ciężar bez zasilacza nie większy niż 2-2,5 kg.
    - dysk nie mniejszy niż 500GB/7200 rpm
    - Apple, Acer i Lenovo odpada
    Budżet nie ma większego znaczenia. Znacie może jakieś ciekawe konstrukcje,
    przyjemne dla oka? Niestety komputerek będzie dość mocno obciążany - pracuje
    dziennie po 10-14h.

    Pozdr.
    J.

  • 2. Data: 2011-07-12 20:26:00
    Temat: Re: Notebook
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Norman napisa?(a):

> [...]
    > widzę specjalnie ciekawej konstrukcji aby wymienić to moje wysłużone cudo.

    Co powiesz na VAIO SB?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 3. Data: 2011-07-12 20:31:30
    Od: "Norman" <n...@x...vp.pl>

    > Co powiesz na VAIO SB?

    Niestety odpada ze względu na rozdzielczość.

  • 4. Data: 2011-07-12 20:34:12
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Witam grupowiczów,
    >
    > Z racji, że mój Vaio SZ71XN powoli zaczyna działać mi na nerwy powoli
    > rozglądam się za czymś interesującym i tu pojawia się kolejny problem.

    Moja żona też mi zaczyna działać na nerwy.
    Zupełnie nie wiem dlaczego. I jaki ma system operacyjny.

> [...]
    > rozdzielczość
    > - wielkość 13-14"
    > - ciężar bez zasilacza nie większy niż 2-2,5 kg.

    Co to jest "ciekawa konstrukcja"? Bo to co napisałeś to nic wypasionego...

    > - Apple, Acer i Lenovo odpada

    Co do pierwszych dwóch - rozumiem. Ale dlacego nie Lenovo?

    > Budżet nie ma większego znaczenia.

    Sczęściarz...

    > Znacie może jakieś ciekawe konstrukcje, przyjemne dla oka? Niestety
    > komputerek będzie dość mocno obciążany - pracuje dziennie po 10-14h.

    Ma być różowy?
    Pracuje na wygaszaczu ekranu czy może ambitniejsze zadania?
    Widzę, że te 13-14 cali moze być problemem...

    Pozdrawiam
    Feromon

  • 5. Data: 2011-07-12 20:45:44
    Od: "Norman" <n...@x...vp.pl>

    > Moja żona też mi zaczyna działać na nerwy.
    > Zupełnie nie wiem dlaczego. I jaki ma system operacyjny.

    Gratuluje żony. Może też czas zmienić?

    > Co to jest "ciekawa konstrukcja"? Bo to co napisałeś to nic wypasionego...
    > - Apple, Acer i Lenovo odpada
    >
    > Co do pierwszych dwóch - rozumiem. Ale dlacego nie Lenovo?

    Bo mi się nie podobają zewnętrznie. Cegła.

    > Sczęściarz...

    > Ma być różowy?
    > Pracuje na wygaszaczu ekranu czy może ambitniejsze zadania?
    > Widzę, że te 13-14 cali moze być problemem...

    Może być i różowy (eech... kocham te grupowe fantazje i złośliwości).
    Wygaszacz też działa ale najważniejsza jest matryca (rozdzielczość i
    rozmiar) oraz wielkość dysku.

    Pozdr.
    J.

  • 6. Data: 2011-07-12 21:01:12
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-12 21:08, Norman pisze:

> [...]
    > - wielkość 13-14"
    > - ciężar bez zasilacza nie większy niż 2-2,5 kg.

    Sony VAIO VPC
    DELL Latitude E6420

    Gdyby nie rozdzielczość to mógłby być Toshiba Portege R830

    --
    jurski
    ---------------------------------------

  • 7. Data: 2011-07-12 21:02:40
    Od: Czesławek <c...@o...wytnij.pl>

    W dniu 2011-07-12 21:08, Norman pisze:
    > - Apple, Acer i Lenovo odpada

    Odrzucenie Lenovo popieram. Sam mam Lenovo T61. Niby miała być to
    legendarna jakość ThinkPada, jednak dla mnie to totalna porażka.
    Laptopa głównie używałem w domu wpiętego w stację dokującą. Z usterek,
    które mi się przytrafiły to: nowy laptop i ok. 20 badpikseli matrycy -
    wymieniona na nową. Wymieniona matryca nadal miała badpiksele tyle, że
    tylko 10, ale padła pod koniec gwarancji tak samo jak napęd optyczny.
    Pod koniec gwarancji trzykrotnie była zmieniana matryca. Pierwsza w
    ogóle nie działała, druga miała dużo badpikseli a trzecia ... trzecia
    też miała kilka badpikseli ale za mało żeby uznać, że jest uszkodzona.
    Za to w trzeciej matrycy (czwarta od nowości) po trzech miesiącach padło
    podświetlenie. Pisałem w tej sprawie na tą grupę. Podczas ostatniej
    naprawy serwisowej wymieniono też zawiasy bo miały duży luz, a te
    wymienione też już nie są w dużo lepszej kondycji.

    Podsumowując to w tej chwili sądzę, że moje Lenovo T61 pod względem
    jakość/cena jest co najwyżej na poziomie eMachines lub innych
    Biedronkowych laptopów.

    W tej chwili rozważam ponowny zakup laptopa marki Dell, do której po
    powyższych doświadczeniach mam większe zaufanie niż do Lenovo.

    Czesławek

  • 8. Data: 2011-07-13 01:33:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Czesławek" ivicpi$vru$...@n...onet.pl

    > Podsumowując to w tej chwili sądzę, że moje Lenovo T61 pod względem jakość/cena
    jest co najwyżej na poziomie eMachines lub innych
    > Biedronkowych laptopów.

    Chyba kpisz. :) Bo eMachines jest trudny w popsuciu zwykłą pracą.

    Inna sprawa, że widziałem Lenovo'y tłuczone o podłogę; rozjeżdżane
    furgonetkami; zalewane wodą, mlekiem itd... Takie mocne eMachinesy
    nie są. :) [po co mam im pisać, że moje komputery (Fujitsu-Siemens
    i eMachines właśnie) nieraz latały, nawet/także z pracującym
    dyskiem bez dżiforsa -- bez szwanku; i tak nie uwierzą]

    "Norman" ivi62v$46s$...@n...onet.pl

    > - dysk nie mniejszy niż 500GB/7200 rpm

    Ja kupiłem z innymi -- i dokupiłem takie Seagate. Z dżiforsami.
    [pewnie domyślą się, że moje komputery potrafią latać -- w odróżnieniu do mnie] ;)

    -=-

    IMO dzisiejszy notebook (aby za rok nie był bezwartościowym)
    musi mieć minimum 20 GiB RAMek. :) No... Powiedzmy 16 GiB...
    A rozdzielczość... Cóż... Myślałem, że pytasz o netbook. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2011-07-13 06:17:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Norman napisa?(a):

    > Niestety odpada ze względu na rozdzielczość.

    Ok, wiec zostaje: VPCSA2Z9E ;)

    j.

  • 10. Data: 2011-07-15 09:13:26
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>