  • 1. Data: 2011-07-12 23:32:20
    Temat: Jaka wydajnosc AMD Athlon II Neo Dual-Core N36L 1.3GHz?
    Od: OBCY <0...@o...pl>

    Witam,

    jaka jest wydajnosc procesora AMD Athlon II Neo Dual-Core N36L 1.3GHz?
    Do jakiego mozemy go porownac z rodziny Intela?

  • 2. Data: 2011-07-12 23:54:00
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    http://goo.gl/7AtuD

  • 3. Data: 2011-07-13 23:03:11
    Od: OBCY <0...@o...pl>

    dzięki.
    Czy poradzi sobie z odtwarzaniem filmu w HD? Ile mu zabraknie?

  • 4. Data: 2011-07-13 23:41:23
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 14/07/2011 00:03, OBCY wrote:
    > dzięki.
    > Czy poradzi sobie z odtwarzaniem filmu w HD? Ile mu zabraknie?

    A skad ja mam to wiedziec? Zapytaj sie swojej karty graficznej.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2011-07-14 09:13:51
    Od: OBCY <0...@o...pl>

    Ale nie musisz tylko Ty odpwiadac :)
    Nie pytam o grafike tylko czy procek uciagnie HD?

  • 6. Data: 2011-07-14 09:42:47
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 14 Jul 2011 02:13:51 -0700, OBCY napisał(a):

    > Ale nie musisz tylko Ty odpwiadac :)
    > Nie pytam o grafike tylko czy procek uciagnie HD?

    HD ciągnie grafika

  • 7. Data: 2011-07-14 10:17:04
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > HD ciągnie grafika

    Zgadza się, u mnie C2D 2.66 ze starym GF7600GS nie daje rady. Zamówiłem
    Radeona HD6670

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2011-07-14 15:26:06
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 14/07/2011 11:17, Irokez wrote:
    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zgadza się, u mnie C2D 2.66 ze starym GF7600GS nie daje rady. Zamówiłem
    > Radeona HD6670

    Dziwne. Wczesniej mialem C2D E6600 (2.4GHz) + Quadro 3450 (afair to samo
    co Gf7600) bez problemow z odtwarzaniem HD.

    --
    Pozdr

  • 9. Data: 2011-07-14 16:46:37
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dziwne. Wczesniej mialem C2D E6600 (2.4GHz) + Quadro 3450 (afair to samo
    > co Gf7600) bez problemow z odtwarzaniem HD.

    http://hdcam.web-pda.info/60p-orsche%20-%2010643698%
    20-%2018470335.mts
    Ma to 283MB

    No i tnie.