    From: "Feromon" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Notebook
    Date: Tue, 12 Jul 2011 22:34:12 +0200

    > Witam grupowiczów,
    >
    > Z racji, że mój Vaio SZ71XN powoli zaczyna działać mi na nerwy powoli
    > rozglądam się za czymś interesującym i tu pojawia się kolejny problem.

    Moja żona też mi zaczyna działać na nerwy.
    Zupełnie nie wiem dlaczego. I jaki ma system operacyjny.

    >Nie widzę specjalnie ciekawej konstrukcji aby wymienić to moje wysłużone
    >cudo. Chciałbym aby:
    > - miał rozdziałkę wyższą niż 1366x768
    > - o proporcjach 16:10 pewnie mogę zapomnieć...
    > - matryca matowa czy święcąca nie ma znaczenia - istotna jest
    > rozdzielczość
    > - wielkość 13-14"
    > - ciężar bez zasilacza nie większy niż 2-2,5 kg.
    > - dysk nie mniejszy niż 500GB/7200 rpm

    Co to jest "ciekawa konstrukcja"? Bo to co napisałeś to nic wypasionego...

    > - Apple, Acer i Lenovo odpada

    Co do pierwszych dwóch - rozumiem. Ale dlacego nie Lenovo?

    > Budżet nie ma większego znaczenia.

    Sczęściarz...

    > Znacie może jakieś ciekawe konstrukcje, przyjemne dla oka? Niestety
    > komputerek będzie dość mocno obciążany - pracuje dziennie po 10-14h.

    Ma być różowy?
    Pracuje na wygaszaczu ekranu czy może ambitniejsze zadania?
    Widzę, że te 13-14 cali moze być problemem...

    Pozdrawiam
    Feromon