  • 102. Data: 2020-01-02 17:59:57
    Temat: Re: Norwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Chcesz uczestniczyć w dyskusji a podstawowych faktów z historii nie
    > znasz? https://www.wiz.pl/8,372.html

    Ale ta historia to piekny przykład tego ze jak sie widzi problem to jest
    szansa zeby mu zaradzic.
    Konie były problemem, zamiast zamykać oczy i uszy i mowic ze az tak
    bardzo nie smierdzi to zastapiono je samochodami!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 101. Data: 2020-01-02 17:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > Dawno temu „naukowcy” wieszczyli, że końskie odchody w Londynie
    > sięgną II pietra. A ja cały czas czekam na ten metr wody, który miał
    > być 10 lat temu.

    I rozumiem ze poziom wiedzy wtedy i dzis jest dla Ciebie identyczny a to
    co przewidywano i to co sie dzieje to po prostu zbieg okolicznosci.
    Ja rozumiem, ze mozna relatywizować ze mowili ze bedzie 1 stopien a tu
    prosze, dupa bo jest 0,85 czy coś w ten desen ale czy mozemy sobie
    pozwolic na takie "gowniane" analizy...?

    A z tym metrem wody to o co chodzi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 103. Data: 2020-01-02 18:37:26
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > W Australii chmura dymu jest już wielkości Unii Europejskiej. Co na to naukowcy od
    klimatu?

    Wyczuwam nutę ironii. Za 5 lat będzie Ci głupio, że ironizowałeś, za 10
    będziesz się palił ze wstydu wspominając, co teraz wypisujesz.

    --
    MN

  • 104. Data: 2020-01-02 18:46:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Możliwy jest również i taki scenariusz ze za 5 lat bedziesz unikał rozmów na temat
    skutków ocieplenia a za 10 lat bedziesz we frakcji ostrzegającej no globalnym
    oziebieniu.

  • 105. Data: 2020-01-02 18:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > nie Twoja ręka.
    >
    > Ja tam widze, ze PM10 na stacji Jana Pawla II
    > w okolicach 18.02.2019 siegnal 237 jednostek
    > http://powietrze.gios.gov.pl/pjp/archives

    Dziekuje JF
    Jak widac 200 sie zdarza, powyzej 100 to juz bardzo czesto ale kolega
    woli nieswiadomośc...
    Zenek łatwo szafuje słowami o kłamstwie (pewnie projekcja), ciekawe czy
    odszczeka...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 106. Data: 2020-01-02 18:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > W Australii chmura dymu jest już wielkości Unii Europejskiej. Co na
    > to naukowcy od klimatu?

    Ze bedzie gorzej...
    To ze czesc płonie to u nich normalne, ale to ze płonie pólnocna czesc to
    juz nie za bardzo...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 107. Data: 2020-01-02 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wenecje zalało.
    > I cos mowia, ze maja jakies zapory, bo zalewałoby by ich czesciej

    Buduja buduja i nie moga skonczyc tych zapĂłr...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 108. Data: 2020-01-02 19:52:57
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-02 o 17:59, Budzik pisze:

> [...]
    > Konie były problemem, zamiast zamykać oczy i uszy i mowic ze az tak
    > bardzo nie smierdzi to zastapiono je samochodami!

    Problem w tym że samochód miał wadę czyli cenę i zalety jak
    zasięg, błyskawiczny czas tankowania i nie potrzebował czasu
    na odpoczynek.
    Dzisiejszy zamiennik auta jest drogi, ma bardzo długi czas
    tankowania, sporo dłuższy niż czas karmienia poprzednika samochodu.

    A jak ktoś sprawdzi wiadomości z krajów gdzie elektryków już
    trochę jest to dowie się o kolejkach do ładowania elektryków.
    Bywają i kolejki do tankowania paliw płynnych, ale tam czeka się
    kwadrans a nie kilka godzin.

    Dzisiejsze elektryki nie nadają się do zastąpienia aut spalinowych.
    Poza wybranymi dziedzinami jak samochód pokazowy w firmie aby
    zabłysnąć jako to firma pro ekologiczna.

    Pozdrawiam

  • 109. Data: 2020-01-02 20:18:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dziekujesz za co? Ze Cie w chuja zrobil. Na stronie która dal są dane archiwalne do
    2018 roku. A Ty taki glupi byles ze nie sporawdziles. Napisal ze w 2019 tyle bylo.

  • 110. Data: 2020-01-02 20:20:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W zasadzie powinienem Ci podziękować za zrobienie Budzika w chuja.