  • 91. Data: 2020-01-02 14:31:04
    Temat: Re: Norwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze
    Od: j...@j...org

    On Thursday, January 2, 2020 at 9:33:05 PM UTC+9, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Dawno temu ,,naukowcy" wieszczyli, że końskie odchody w Londynie sięgną
    > II pietra.

    Serio? Masz jakiś link do (zeskanowanego) artykułu z renomowanego czasopisma
    naukowego z tamtych czasów, które takie coś wyprodukowało?

    > A ja cały czas czekam na ten metr wody, który miał być 10
    > lat temu.

    Albo do artykułu z renomowanego czasopisma naukowego (już online), które
    wyprodukowało, że morza miały się podnieść o 1 metr do roku 2010?

    Bo albo na poważnie rozmawiamy, albo szukamy na grupie kogoś, kto największą głupotę
    palnął...

  • 92. Data: 2020-01-02 14:33:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tam są przyczyny. O skutki chodzi. Jedno pewne że przez wiele lat w Australii tam
    gdzie się teraz pali pożary się nie powtórza.

  • 93. Data: 2020-01-02 14:48:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Spojrzeć inaczej to tylko spojrzec z zamknietymi oczami. Duzo było
    >ludzi którzy wierzyli w to co robią. Taki Adolf Hitler na przykład.
    >Jako młody człowiek wymyslil i uwierzył że Zydow należy zlikwidować.
    >Udało mu się do swojej wizji świata przekonać miliony ludzi nie tylko
    >tam gdzie żył. Ostatnio Putin powiedział że przekonywał Polakow.
    >Chyba z sukcesem bo jak inaczej można wytłumaczyć w powojennym filmie
    >pokazanie przedwojennej manifestacji studentów którzy nieśli i
    >wykrzykiwał hasła antysemickie zbiezne z tym o czym mówił Putin. Ze
    >trzeba wysłać Zydow na Madagaskar.
    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url
    =https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DCuS1NQ8CGjk&ved
    =2ahUKEwi0tpne-OTmAhWaAxAIHeJ1B7wQt9IBMBd6BAgKEFk&us
    g=AOvVaw1Ww4CbDu3w2Jgpr2ns_syQ

    Powojennemu filmowi wierzyc nie trzeba, ale

    https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBydzi_na_Madagask
    ar
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Projekt_osiedlenia_%C5
    %BByd%C3%B3w_europejskich_na_Madagaskarze

    Jak widac - ma to dluga historie.

    J.

  • 94. Data: 2020-01-02 16:38:25
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-02 o 14:31, j...@j...org pisze:

> [...]
    wyprodukowało, że morza miały się podnieść o 1 metr do roku 2010?

    > Bo albo na poważnie rozmawiamy, albo szukamy na grupie kogoś, kto największą

    Chcesz uczestniczyć w dyskusji a podstawowych faktów z historii nie znasz?
    https://www.wiz.pl/8,372.html
    To jak ty sobie tę dyskusję wyobrażasz? Jak najgłupszy z troli
    będziesz się na wszystko domagał linków?

    Pozdrawiam

  • 95. Data: 2020-01-02 16:41:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Nie muszę szukać źródeł bo je znam. Według naukowych w Lodzi nigdy
    >nie było 200-250 jednostek. Znaczy to że jeśli napisales ze tyle było
    >klamales. Do tego zlapny za rękę krzaczysz ze
    nie Twoja ręka.

    Ja tam widze, ze PM10 na stacji Jana Pawla II
    w okolicach 18.02.2019 siegnal 237 jednostek
    http://powietrze.gios.gov.pl/pjp/archives

    J.

  • 96. Data: 2020-01-02 16:45:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    >Dawno temu ,,naukowcy" wieszczyli, że końskie odchody w Londynie
    >sięgną
    >II pietra. A ja cały czas czekam na ten metr wody, który miał być 10
    >lat temu.

    Wenecje zalało.
    I cos mowia, ze maja jakies zapory, bo zalewałoby by ich czesciej

    J.

  • 97. Data: 2020-01-02 16:53:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2020 o 16:45, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup
    ..

    > Wenecje zalało.

    Bo się zapada?

    --
    Shrek

  • 98. Data: 2020-01-02 16:58:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Faktycznie http://aqicn.org/city/poland/lodz/lodz-gdanska-16/pl
    /

  • 99. Data: 2020-01-02 17:26:40
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 2.01.2020 o 16:45, J.F. pisze:

    > Wenecje zalało.

    Bo nierozsądni Wenecjanie nie usłuchali Pisma. Mowa w nim o piasku,
    ale piasek i woda w tym przypadku to wsjo ryba.

    ,,Każdego zaś, kto tych słów moich usłucha, a nie wypełnia ich,
    można porównać z człowiekiem nierozsądnym, który dom swój zbudował
    na piasku." (Mt 7, 26)

  • 100. Data: 2020-01-02 17:31:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > Wenecje zalało.

    Wenecję zalewa z powodu wiatru a nie 1.5 cm wzrostu poziomu morza.

    > I cos mowia, ze maja jakies zapory, bo zalewałoby by ich czesciej

    Muszą je poprawić.

    --
    Best regards,
    RoMan