eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNorwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze › Re: Norwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze
    Subject: Re: Norwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na
    drodze
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5e0d1afc$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5e0d1d55$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <7739235590$20200102012435@squadack.com>
    <5e0d9bdb$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5e0daa97$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <20200102100932.2ca1baf6@mateusz>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 2 Jan 2020 10:25:18 +0100

    > No ale idąc tym tokiem rozumowania, teoria "wszystko gra, to natura
    > się sama zmienia i tak ma być" powinna być przodująca - wszak dużo
    > więcej pieniędzy zależy od niej. Od całego przemysłu motoryzacyjnego
    > zaczynając, a kończąc na ogólno-pojętej energii. Dlaczego tak nie jest?

    Jakbym był foliarzem, to bym powiedział że dlatego, żeby stworzyć
    uregulowania podnoszące poziom technologi niezbędnych do wyprodukowania
    czegokolwiek tak wysoko, żeby nikt nowy nie wszedł na rynek, a nawet ci
    co mają więcej kasy na opłacanie narracji wykosili tycz co mają mniej
    kasy (a więc i na opłacanie narracji przeciwnej). I nie jestem
    przekonany, czy gdybym był foliarzem, to nie miałbym racji;)

    --
    Shrek