eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
    !unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Norwegia. WIOŚ.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <1...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <d...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <n...@4...com>
    <qun6ge$h0o$1@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <g...@4...com>
    <5e0f4cb5$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <qunplc$2ih$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e0f6bc9$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <qunqcg$2vs$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e0f77e6$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <qupgl8$3n8$1$Cav@news.chmurka.net>
    <19fwj7pi77j4w$.1qqtivs9cvk7p$.dlg@40tude.net>
    <quptet$ara$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Sat, 4 Jan 2020 13:27:46 +0100
    Message-ID: <1sd8egxu0vfzu.1xv1sj2vjpas3$.dlg@40tude.net>
    Lines: 49
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1578140863 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31099 82.143.187.50:56066
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2669537
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 4 Jan 2020 12:38:07 +0100, Cavallino napisał(a):
    > W dniu 04-01-2020 o 11:35, J.F. pisze:
    >>> Niezły talent jesteś - afera VW, emitującego właśnie to g.., słynna na
    >>> cały świat, wiadomo co śmierdzi i kiedy powstaje, wuczyć idzie gołym
    >>> nosem przy każdym w miarę nowym dieslu, ale Ty masz swoje teoryjki....
    >>
    >> Bo sie oczywiscie mylisz.
    > Może i tak, ale mój nos już raczej nie.
    >
    >> Diesel z natury produkuje tlenki azotu.
    > W jakich ilościach stary i nowy?

    Stary w duzych ilosciach.
    Nowy ma rozne wynalazki, zeby produkowal mniej.

    >> Jak im przykrecili srube, to dolozyli katalizatory, EGR, pułapki,
    >> AdBlue itp. I mialy produkowac znacznie mniej.
    >> VW jak widac produkuje znacznie wiecej ...
    >
    > Zasadniczo znacznie - skoro wcześniej nimi nie śmierdział (co najwyżej
    > spalanym olejem), a teraz śmierdzi.
    > Dotyczy każdego a miarę nowego diesla.
    > Przejść wzdłuż stojących z korku samochodów już się nie da (a przez 1,5
    > roku musiałem to robić ze względu na remont mostu Lecha w Poznaniu i
    > ustawiczny korek na moście Chrobrego).

    >> Poza tym nie pisales ze VW, tylko ze CR. Producentow CR jest wiecej,
    >> im na razie nie zarzucaja ze przekraczaja te ostre normy ... tak
    >> drastycznie.
    > Nie mówię że ten smród nie mieści się w normach, tylko że go jest o rząd
    > wielkości więcej.

    Ale w tym korku przeciez nie tylko VW.
    Wiec nie mozesz zwalac calego smrodu na oszukiwanie przez VW.
    A przeciez inne nie oszukuja az tak bardzo.

    A swoja droga - ile tych tlenkow produkuja VW na biegu jalowym?
    Bo oszustwo wykryto w "normalnej jezdzie", a na postoju to akurat
    latwo sprawdzic ...

    >> https://pl.wikipedia.org/wiki/Dwutlenek_azotu
    >> "silnie toksyczny gaz o ostrym zapachu przypominającym zapach gazowego
    >> chloru. "
    >
    > O to to właśnie.

    Zapach chloru ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: