  • Data: 2010-12-06 13:17:23
    Temat: Re: Nokian WR G2 zdaje mi si?, czy ten typ tak ma?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w

    > Wg. testów gdzie zawsze najlepsza musi być Michelin, Continental
    > i Dunlop "bo tak".

    No wiesz - u adac wygrywal tez GY, a czasem testowali i "budzetowe
    opony".

    Bardziej podejrzane mi sie wydaja rozrzuty w kolejnych latach -
    najlepsza opona okazuje sie nagle czwarta, kiedys byla najlepsza na
    sniegu, teraz jest zaledwie srednia itp.

    Kwestia rozmiaru, samochodu .. czy te ich testy sa tak naprawde
    niewiele warte, tzn rozrzut statystyczny jest duzy ?

    J.