  • Data: 2010-10-20 07:45:28
    Temat: Re: Nokia - telefon VoIP
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 14:10:33 +0200, MarekM napisał(a):

    > Generalnie Nokii chodziło o to, by funkcjonalność była dostępna po
    > zainstalowaniu konkretnego programu przygotowanego przez
    > "operatora/dostawcę" VoIP. Chyba się przeliczyli, bo jak na razie
    > widziałem tylko aplikację Gizmo. Żaden z polskich operatorów VoIP nie
    > stworzył własnej aplikacji dla Nokii (albo ja o żadnej nie wiem -
    > poprawcie mnie jeśli się mylę).

    mylisz się, bo to nie Nokii chodziłlo. Niebrandowane softy Nokii mają to
    bez problemu, to wersje dla operatorów są kastrowane na ich żądanie.
    Gdzieś na youtube jest filmik zrobiony przez Trufone o N95, najpierw mieli
    swoją developerską (więc niebrandowaną) a później jakiegoś operatora, na
    filmiku jest porównanie co operator kazał wykastrować

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel