  • 11. Data: 2014-03-31 20:40:25
    Temat: Re: Nokia X/XL
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 31 Mar 2014 15:08:43 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nokia-x-i-xl-ofic
    jalnie-w-polsce-ceny-,2,3,30258.html

    Ładowanie apek z googla już rozpracowali na demówkach, więc raczej nie
    będzie z tym problemu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2014-03-31 20:50:46
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-03-31 20:40, Waldek Godel wrote:

    jalnie-w-polsce-ceny-,2,3,30258.html

    > Ładowanie apek z googla już rozpracowali na demówkach, więc raczej nie
    > będzie z tym problemu

    Tak czy siak jest to slaby telefon z logo Nokia.
    Wg mnie szkoda na to kasy.

  • 13. Data: 2014-03-31 21:44:22
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 31.03.2014 18:43, J.F pisze:

    > No, akurat te normy to do d* byly.
    kartkę czytasz od lewego górnego, ale z windowsem zaczynasz pracę od
    lewego dolnego. na kartce cytujesz jak w usenecie, w MS oultooku
    expresie tak jak bil gates przykazał. oglądasz filmy na kompie? Z
    POLSKIMI napisami zakodowanymi.... w standarcie windowsa a nie iso
    którym się teraz posługujesz.
    > I to chyba szersze zjawisko - na calym swiecie sporo te komputery
    > przestawily.

    > Chyba nie tylko - BT w ogole jest traktowany troche po macoszemu.
    pisze tu o jednym takim sliderze, z czsów kiedy bt było hiciorem.

    > Dlatego porownaj raczej z Samsungiem, LG, HTC, Sony ...
    wiele osób chce miec androida, a nie zalezy im na adroidowych
    programach. NP kupią telefon do "netu", który ma ekran jak paczka zapałek.

    ToMasz

  • 14. Data: 2014-03-31 22:46:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    > aąbcć...) i nie dało się tego wyłaczyć. Podobnie pewien telefon nokii miał
    > bluetootch, ale nie umiał przez BT wysyłać i odbierać plików. takie rzeczy
    > tylko w nokii (nie w erze)
    > Teraz obydwie firmy pracują nad jednym telefonem, i to z przerobionym
    > androidem! Nic co stworzy taki duet mnie nie zdziwi. PRzekornie, nawet
    > postawiłbym na to ze Budżetowa (czytaj gówniana) nokia zdobędzie większą
    > popularność niż goclever. Jak to ktoś pisał, być moze cały ten cyrk służy
    > temu, aby pokazać jak dupiaty jest android, a jaki fajny ten nowy WP

    1. To nie były polskie normy tylko ISO. Kompletnie nienadające się. Poczytaj
    stare numery Bajtka czy PcKuriera. Nikt tego już dzisiaj nie stosuje.
    2. Wypromował właśnie to kodowanie, które wszyscy teraz stosują, ten Android
    i to WP, czyli Unikod :-)

  • 15. Data: 2014-03-31 22:52:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl>

    > kartkę czytasz od lewego górnego, ale z windowsem zaczynasz pracę od
    > lewego dolnego.

    Weź se Windows Mobile i zobacz gdzie zaczynasz. Weź se nie mikrosoftowy OS/2
    i zobacz gdzie zaczynasz.

    > na kartce cytujesz jak w usenecie, w MS oultooku expresie tak jak bil
    > gates przykazał.

    A na trąbie jak dymasz ?

    > oglądasz filmy na kompie? Z POLSKIMI napisami zakodowanymi.... w
    > standarcie windowsa a nie iso którym się teraz posługujesz.

    Jaaasme, wszyscy przeszli na Unikod a ten dalej przeżywa ISO-8859-2. 20 lat
    to już trwa...

  • 16. Data: 2014-03-31 23:21:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Mar 2014 21:44:22 +0200, ToMasz napisał(a):

    > kartkę czytasz od lewego górnego, ale z windowsem zaczynasz pracę od
    > lewego dolnego. na kartce cytujesz jak w usenecie, w MS oultooku
    > expresie tak jak bil gates przykazał.

    Ale na to normy nie bylo.

    > oglądasz filmy na kompie? Z
    > POLSKIMI napisami zakodowanymi.... w standarcie windowsa a nie iso
    > którym się teraz posługujesz.

    ISO, a nie Polska Norma. PN jakas zdaje sie byla, ale do d*.
    A normy ISO jesli chodzi o nasze znaki, to byly tak czesto uzywane, ze
    hoho ... chyba nigdy wczesniej.

    > pisze tu o jednym takim sliderze, z czsów kiedy bt było hiciorem.

    A ja pisze o masie telefonow. BT niestety nie przewiduje dostepu jak
    do serwera plikow, OBEX dziala u nielicznych.
    Z wifi zreszta nie lepiej.

    J.

  • 17. Data: 2014-04-01 18:03:52
    Temat: Re: Nokia X/XL OT
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    do wszystkich. moim zdaniem, mikrosoft i nokia miały wszyskto i
    wszysktkich w swoich naprawdę wielgaśntych dupskach. możecie się z tym
    nie zgadzać, ale spróbujcie podac przykład kiedy to jedna z tych firm,
    zrobiła coś pod naciskiem społeczności. dlamnie nacisk społeczności dla
    nich był jak nacisk mrówki na stopę słonia. Wiec dla tego nic,
    absolutnie nic mnie nie zdziwi.

    > Weź se Windows Mobile
    jak powstawał windows mobile to większość świadomych ludzi przestawiała
    ręcznie pasek do góry.

    > A na trąbie jak dymasz ?
    to już moja tajemnica, natomiast Ty na 100% musiałeś konfigurować
    outlooka WBREW temu co bill przykazał. tu by się bardziej przydało
    zapytać kto jest dymany?

    > Jaaasme, wszyscy przeszli na Unikod a ten dalej przeżywa ISO-8859-2. 20
    > lat to już trwa...
    http://www.vege.pl/netykieta.htm
    tu jest informacja (nieaktulana) ze jedyną dozwoloną tutuaj jest iso.
    wiem że unikod jest dozwolony, ale zakładając że autor strony coś jednak
    wiedział o tym co pisze, a Ty napisałeś że "trwa to już 20 lat" to by
    znaczyło że strona powstała w 1994 roku? Na podstawie tego wywodu
    spróbuj ocenić swoją inteligencje
    Sprawdziłeś jakie kodowanie mają napisy w filmach ( ostatnie 20 lat
    najlepiej)? czy tzw "duma" nie pozwala?
    ToMasz

  • 18. Data: 2014-04-01 22:26:56
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl>

    > jak powstawał windows mobile to większość świadomych ludzi przestawiała
    > ręcznie pasek do góry.

    Ten pasek w Windows Mobile jest u góry. To nie wiem, z góry na górę go
    ręcznie przekładają czy może Bill się ugiął. Jakąś historię na pewno
    wymyślisz.

> [...]
    > wiedział o tym co pisze, a Ty napisałeś że "trwa to już 20 lat" to by
    > znaczyło że strona powstała w 1994 roku? Na podstawie tego wywodu spróbuj

    Jesteś żałosny. Obserwuję samodzielnie od tych 20 lat jak to niektóre
    ludziki snobują się na inne standardy, kodowania !!! Taka witryna
    http://www.niusy.pl/ . A poza tym zamkniętym światem wszystko dzieje się
    normalnie. Jak w 1994 (to jest 20 lat temu) pojawił się Windows NT
    Microsofta oparty o unikod to dzisiaj ten unikod jest używany powszechnie we
    wszystkich urządzeniach. Informacje na temat http://www.unikod.pl/ . Świat
    bierze z tego internetu i daje mu to, co jest wartościowe a takie "shity"
    jak niusy, irc czy ISO-8859 umierają.

    > Sprawdziłeś jakie kodowanie mają napisy w filmach ( ostatnie 20 lat
    > najlepiej)? czy tzw "duma" nie pozwala?

    Bez urazy, ale mam to w ...

    Spotyka się na świecie jeszcze drewniane wiatraki.... w skansenach

  • 19. Data: 2014-04-05 10:28:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 01 Apr 2014 18:03:52 +0200, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > zrobiła coś pod naciskiem społeczności. dlamnie nacisk społeczności dla
    > nich był jak nacisk mrówki na stopę słonia. Wiec dla tego nic,

    Przycisk "start" w windows 8.1 czy 8.2 ma powrocic :-)

    > Sprawdziłeś jakie kodowanie mają napisy w filmach ( ostatnie 20 lat
    > najlepiej)? czy tzw "duma" nie pozwala?

    Jakie napisy w jakich filmach ?
    Piraty w piratach ?

    J.

  • 20. Data: 2014-04-05 11:18:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

> [...]

    > zrobiła coś pod naciskiem społeczności. dlamnie nacisk społeczności dla
    > nich był jak nacisk mrówki na stopę słonia. Wiec dla tego nic,

    Ten nacisk mrówki spowodował przyśpieszenie premiery Windows 7 o prawie 2
    lata, a Windows 8.1 o rok. W przypadku W8.1 firma wycofała się z
    większości zmian, w sensie tych przymusowych.

    Mimo to wciąż mają problem, bo na znaczących (dla nich) rynkach wciąż są w
    czarnej dupie.
    Miliony pecetów wciąz chodzą z XP i nie zanosi się na szybką zmianę:
    http://www.theregister.co.uk/2014/01/14/win_xp_uk_go
    v_hacker_deadline_miss/
    a sprzedaż telefonów jest w kratkę
    http://www.coolsmartphone.com/2014/04/02/the-windows
    -phone-market-share-roller-coaster-ride/
    i chyba nawet rozdawanie licencji na WP nie za bardzo pomoże.

    Ale fakt, nie ma obowiązku dziwienia się.