  • Data: 2011-07-20 08:42:06
    Temat: Re: Nokia N8 - awaryjność w praktyce
    Od: "jerzol" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcin" <m...@m...ru> napisał w wiadomości
    news:4e25ec9f$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...
    > Mocno zastanawiam się nad zakupem Nokii N8 - ze względu na
    > fotoaparat przede
    > wszystkim. > z komentarzy na forumkach wynika, że co drugiemu się
    > wiesza co chwila, a
    > co trzeciemu gubi zasięg, co piąty wysłał do serwisu, co dziesiątemu
    > padła
    > płyta główna... a jak jest u Was ?

    Mam N8 ładnych kilka m-cy i ogólnie jestem zadowolony. Kupiłem go
    głównie ze względu na aparat i pojemność 16 GB pamięci co b. przydaje
    się na wyjazdach. Pierwsze co trza zrobić to wymienić fabryczną folię
    ekranową na inną - w sklepiku przy markecie za 10 zetów to można
    załatwić. Mój egzemplarz sprawuje się dobrze, w domu wi-fi działa
    super, na wyjazdach net (t-mobile) też, fon dobrze współpracuje z
    laptopem po kablu i bezprzewodowo oraz z tv po hdmi. Niezaprzeczalnym
    dla mnie plusem N8 jest również b.dobry transmiter FM - nie trza
    kombinować z płytkami cd - a więc ogólnie zachęcam. Narzekania biorą
    się raczej ze strony osób, którym jakieś kłopoty sprawia system, no
    ale tego można się przeca nauczyć, a o każdego fona po prostu trzeba
    dbać.
    --
    pozdr