  • Data: 2011-07-30 17:15:10
    Temat: Re: Nokia N8 - awaryjność w praktyce
    Od: "jerzol" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał >

    >i jeszcze w temacie mam pytanie o equalizer przy mp3.
    > Czy jest i czy przynajmniej tak dobry jak te w SE?

    sorry za tak późną odp. ale mój Aster tak dziwnie daje mi dostęp na
    grupy - N8 ma tzw. "Korektor" i tam odpowiednio masz opcje na:
    ustawienia domyślne, mocne basy, klasyczne, jazz, pop i rock. Czy są
    ręczne suwaki nawet nie wiem bo w aucie do słuchania mojego electro
    haus lub blusa to mi starcza. Mój ostatni SE (C702) nawet nie wiem czy
    miał takie opcje.
    --
    pozdr