  • 1. Data: 2011-07-19 20:44:00
    Temat: Nokia N8 - awaryjność w praktyce
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Witajcie,

    Mocno zastanawiam się nad zakupem Nokii N8 - ze względu na fotoaparat przede
    wszystkim. Czytając liczne recenzje w sieci zauważyłem, że wielu
    użytkowników wspomina o licznych usterkach trapiących egzemplarze tego
    modelu. Czy jest tak w rzeczywistości, czy wynika to może z niskiej kultury
    technicznej użyszkodników ? Czy użytkownicy N8 skupieni w usenecie mają tak
    samo - czy może rzeczywiście N8 jest widomym znakiem powolnego upadku Nokii
    ?

    Bo z komentarzy na forumkach wynika, że co drugiemu się wiesza co chwila, a
    co trzeciemu gubi zasięg, co piąty wysłał do serwisu, co dziesiątemu padła
    płyta główna... a jak jest u Was ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-07-20 08:42:06
    Temat: Re: Nokia N8 - awaryjność w praktyce
    Od: "jerzol" <j...@p...fm>

    Użytkownik "marcin" <m...@m...ru> napisał w wiadomości
    > Mocno zastanawiam się nad zakupem Nokii N8 - ze względu na
    > fotoaparat przede
    > wszystkim. > z komentarzy na forumkach wynika, że co drugiemu się
    > wiesza co chwila, a
    > co trzeciemu gubi zasięg, co piąty wysłał do serwisu, co dziesiątemu
    > padła
    > płyta główna... a jak jest u Was ?

    Mam N8 ładnych kilka m-cy i ogólnie jestem zadowolony. Kupiłem go
    głównie ze względu na aparat i pojemność 16 GB pamięci co b. przydaje
    się na wyjazdach. Pierwsze co trza zrobić to wymienić fabryczną folię
    ekranową na inną - w sklepiku przy markecie za 10 zetów to można
    załatwić. Mój egzemplarz sprawuje się dobrze, w domu wi-fi działa
    super, na wyjazdach net (t-mobile) też, fon dobrze współpracuje z
    laptopem po kablu i bezprzewodowo oraz z tv po hdmi. Niezaprzeczalnym
    dla mnie plusem N8 jest również b.dobry transmiter FM - nie trza
    kombinować z płytkami cd - a więc ogólnie zachęcam. Narzekania biorą
    się raczej ze strony osób, którym jakieś kłopoty sprawia system, no
    ale tego można się przeca nauczyć, a o każdego fona po prostu trzeba
    dbać.
    --
    pozdr

  • 3. Data: 2011-07-21 10:25:27
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Tue, 19 Jul 2011 22:44:00 +0200, marcin napisał(a):

> [...]
    > co trzeciemu gubi zasięg, co piąty wysłał do serwisu, co dziesiątemu padła

    Ja swoją N8 mam od 2 miesięcy i już raz była w serwisie i niestety musi do
    niego wrócić ponownie. Wiesza się najczęściej w obszarze słabego zasięgu -
    1, 2 lub zero kresek. Telefon sobie leży nie używany, a tu nagle on się
    restartuje. Przy pierwszej wizycie wgrali tylko najnowsze oprogramowanie,
    które i tak sam wcześniej wgrałem. Ale to chyba jest normą, że zawsze przy
    pierwszej naprawie nic nie robią tylko wgrywają oprogramowanie. Dodam
    tylko, że telefon był w Kaliszu w serwisie. Może zna ktoś jakiś bardziej
    kompetentny serwis?
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 4. Data: 2011-07-21 11:34:47
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-07-19 22:44, marcin pisze:
> [...]
    > co trzeciemu gubi zasięg, co piąty wysłał do serwisu, co dziesiątemu padła

    Kolega z pracy ma N8 od lutego tego roku. Do dnia dzisiejszego nie
    stwierdził żadnych problemów z działaniem fona. Zero zwieszeń, gubienia
    zasięgu. Mówi, że nawigacja działa nawet sprawnie, wi-fi używa w domu,
    aparat zdjęcia robi całkiem przyzwoite (zgrywaliśmy na kompa i naprawdę
    są OK). Filmiki kręci też nie najgorsze, ekran jest duży i czytelny. Ja
    mam aktualnie N5800XM i niedługo będę przedłużał umowę i chyba się
    skuszę na N8.

  • 5. Data: 2011-07-21 12:12:38
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-07-21 13:34, Kamil 'Model' wrote:
> [...]

    NIedawno kupilem uzywana N8. W dolaczonej gwarancji miala wpis
    dotryczacy naprawy - podobno sie zawiesila na dobre i przeinstalowali soft.

  • 6. Data: 2011-07-21 14:09:36
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 20 07 2011 10:42, jerzol pisze:

    > Mam N8 ładnych kilka m-cy i ogólnie jestem zadowolony.

    Mam ten sam problem: od grudnia i zero kłopotów :-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 7. Data: 2011-07-22 09:07:35
    Od: z <z...@g...pl>

    jerzol pisze:
    również b.dobry transmiter FM - nie trza kombinować z
    > płytkami cd -
    O... tego nie wiedziałem. b.dobry to znaczy lepszy od taniej
    chińszczyzny czy lepszy od firmowego transmitera SE?
    Obecnie używam adaptera kasetowego, nie "przesterowuje" przynajmniej
    wysokich tonów :-)

  • 8. Data: 2011-07-22 09:13:25
    Od: z <z...@g...pl>

    i jeszcze w temacie mam pytanie o equalizer przy mp3.
    Czy jest i czy przynajmniej tak dobry jak te w SE?

  • 9. Data: 2011-07-30 17:15:10
    Od: "jerzol" <j...@p...fm>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał >

    >i jeszcze w temacie mam pytanie o equalizer przy mp3.
    > Czy jest i czy przynajmniej tak dobry jak te w SE?

    sorry za tak późną odp. ale mój Aster tak dziwnie daje mi dostęp na
    grupy - N8 ma tzw. "Korektor" i tam odpowiednio masz opcje na:
    ustawienia domyślne, mocne basy, klasyczne, jazz, pop i rock. Czy są
    ręczne suwaki nawet nie wiem bo w aucie do słuchania mojego electro
    haus lub blusa to mi starcza. Mój ostatni SE (C702) nawet nie wiem czy
    miał takie opcje.
    --
    pozdr

  • 10. Data: 2011-07-31 16:56:49
    Od: z <z...@g...pl>

    jerzol pisze:

> [...]
    > ręczne suwaki nawet nie wiem bo w aucie do słuchania mojego electro haus
    > lub blusa to mi starcza. Mój ostatni SE (C702) nawet nie wiem czy miał
    Właśnie o te "ręczne suwaki" mi chodzi bo w SE były mi niezbędne :-)