  • 21. Data: 2010-12-16 01:03:08
    Temat: Re: Nokia N8
    Od: "Xena" <t...@p...fm>

    Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying> napisał w
    wiadomości news:iebkir$836$1@news.onet.pl...
    ore.replying>

    > Osobiście bym jednak Nokii nie wybrał. A jak już to N900 ;)

    A ja jednak wybiorę.

    Wiem, że nie ta grupa, ale tylko tu widzę, że albo ja mam coś z kodowaniem
    pochrzanione albo Wy wszyscy. Podrzućie proszę co mam przeestawić, żeby tak
    koszmarnie ne krzaczyło, pliz, pliz.

    --
    Pozdrawiam Tatiana

  • 22. Data: 2010-12-16 01:29:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Dec 2010 02:03:08 +0100, Xena napisał(a):

    > Wiem, że nie ta grupa, ale tylko tu widzę, że albo ja mam coś z kodowaniem
    > pochrzanione albo Wy wszyscy. Podrzućie proszę co mam przeestawić, żeby tak
    > koszmarnie ne krzaczyło, pliz, pliz.

    Kodowanie masz _chyba_ dobre, ale brakuje deklaracji charsetu, dosyć typowe
    dla Outlooka. Nie możesz czegoś innego użyć? Thunderbirda albo co?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 23. Data: 2010-12-16 01:31:53
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/16/2010 02:29 AM, Waldek Godel wrote:

    > Kodowanie masz _chyba_ dobre, ale brakuje deklaracji charsetu, dosyć typowe
    > dla Outlooka. Nie możesz czegoś innego użyć? Thunderbirda albo co?

    Nawet zezulca się da naprawić, przynajmniej jeśli chodzi o niekrzaczenie
    kodowania.

    M.

  • 24. Data: 2010-12-16 01:34:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Dec 2010 02:31:53 +0100,
    michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]c...@t...a.bit.before
    .replying napisał(a):

    > Nawet zezulca się da naprawić, przynajmniej jeśli chodzi o niekrzaczenie
    > kodowania.

    zgadza się, ale nawet naprawione potrafią losowo gubić deklarację strony
    kodowej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 25. Data: 2010-12-16 01:41:08
    Od: "Xena" <t...@p...fm>

    napisał w wiadomości news:iebq69$krb$1@news.onet.pl...
> [...]

    Nie chcę, bo Thunderbirda nie znam i nie wiem czy obsłuży mi i pocztę i
    grupy i czy go odpowiednio skonfiguruję. Już trenowałam z dialogiem i
    się poddałam.

    > Nawet zezulca się da naprawić, przynajmniej jeśli chodzi o
    > niekrzaczenie kodowania.

    Siakiś konkrecik, co mam źle ustawione? Bo w ogóle to mam dziwną
    sytuację, taką, że mogę pisać na grupy, czytać i wszystko jest ok, ale
    jak chce zdefiniować regulę grup a dokładniej zastosować zdefiniowaną,
    to mi zezulec mówi, że nie mam konta grup dyskusyjnych i jak sobie je
    zrobię, to będę mogła.. I jeszcze teraz jakiegoś charseta nie mam ;)

    --
    Pozdrawiam Tatiana

  • 26. Data: 2010-12-16 01:54:41
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/16/2010 02:41 AM, Xena wrote:
    > U?ytkownik ""Michal Dwuznik (Micha? Dwu?nik)""
    > <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>
    > napisa? w wiadomo?ci news:iebq69$krb$1@news.onet.pl...

    > Nie chce, bo Thunderbirda nie znam i nie wiem czy obs?u?y mi i poczte i
    > grupy i czy go odpowiednio skonfiguruje. Ju? trenowa?am z dialogiem i
    > sie podda?am.

    Thunderbird jest naprawdę podobny do zezulca, tylko nie krzaczy :>

    M.

  • 27. Data: 2010-12-16 10:46:03
    Od: Marek <b...@e...com>

    Identyczny temat przerabiałem i też w Playu. Większość telefonów
    (ostatnio smartfonów) jakie miałem to Nokia. W Nokiach zniechęciło mnie
    trochę markowanie funkcjonalności. Np. w 5800 napisali, że odbiera maile
    z załącznikami. W praktyce nic z nimi nie zrobisz jeśli nie jest to
    obrazek. Nie ma czytnika PDF, czy DOC. Na sztuki więc powiemy, że email
    jest. Bo trudno zaprzeczyć... Itd. N8 niby już potrafi to robić. Nie
    zdziwiłbym się gdyby jakiś warunek np. limit wielkości załącznika tam
    się pojawił. Trochę czasu poświęciłem N8 choć wtedy jeszcze Play nie
    miał jej w ofercie. Zdecydowałem się jednak na HTC Desire HD. Na
    początku błądziłem, bardzo trudno było przesiąść się z Symbiana.
    Jednakże przyjazność, intuicyjność HTC wydała mi się wręcz spektakularna
    względem Nokii. Są też wady i to zdumiewające: np. brak wybierania
    głosowego poprzez słuchawkę bluetooth. Co prawda rewelacyjny panel
    samochodowy nadrabia to. Panel sam się uruchamia po podłączeniu
    ładowarki samochodowej, sam może włączyć bloetooth i podłączyć słuchawkę
    gdy jest aktywna. Ogromne przyciski w nim powodują, że w banalny sposób
    wyszukasz kontakt (wpisujesz fragment numeru, albo imię lub nazwisko,
    albo w ulubionych wskazujesz zdjęcie osoby). Po wyjściu z auta bluetooth
    sam się wyłącza o ile nie korzystasz ze słuchawki w tym czasie. Po
    wykupieniu nawigacji premium masz też wyszukiwanie głosowe (nie tylko
    osób ale i lokalizacji itp). Tak na marginesie: nawigacja premium w HTC
    ma poważne braki w mapach a druga: googlowa nie działa w Polsce jeszcze.
    Ta z kolei będzie (o ile odblokują ją) spektakularna w stosunku do tego
    co OVI oferuje. To zupełnie inna koncepcja nawigacji. Rewelacja, choć
    online'owa. Nie wiem jak będzie sprawowała się poza zasięgiem sieci. Mam
    nadzieję, że producent to uwzględnił i nie będzie odmawiała całkowicie
    współpracy wtedy.
    Jeśli korzystasz funkcji biurowych (chyba dlatego N8 się
    zainteresowałaś) to tu również HTC lepiej się sprawdza. Masz 7 ekranów,
    na których możesz rozlokować sobie co chcesz. Wiadomości SMS/MMS zbijane
    są w wątki, które można rozwijać. Jeśli Facebooka używasz, to kontakty z
    niego mogą linkować się do istniejących w książce adresowej w telefonie.
    Telefon sam sugeruje odpowiedniki i proponuje zlinkowanie wybranych.
    Wtedy kontakt samoczynnie zyskuje np. fotkę z FB zaczerpniętą plus
    więcej danych teleadresowych.
    W HTC błyskawicznie (to słowo jest kluczowe) możesz sprawdzić jakie są
    ważne punkty w pobliżu (bankomaty, sklepy itp) i jak do nich dotrzeć
    (mapa) z miejsca, w którym jesteś.
    Może to bajer kalendarz może mieć włączone święta narodowe i a także dni
    typu "dzień matki". Nie przegapisz ich :-)
    Telefon nie ma żadnych zmuleń. W N8 parę razy widziałem skokowość pracy.
    W 5800 czasem gdy pilnie potrzebowałem coś zrobić ta skokowość,
    spowolnione reakcje powodowały potok niecenzuralnych słów.

    Długo by jeszcze pisać... Osobiście odczułem wielki skok jakościowy.
    Zweryfikuj pod tym kątem N8 we własnym zakresie.

  • 28. Data: 2010-12-16 11:01:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Dec 2010 11:46:03 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > online'owa. Nie wiem jak będzie sprawowała się poza zasięgiem sieci. Mam
    > nadzieję, że producent to uwzględnił i nie będzie odmawiała całkowicie

    o.. przepraszam... co takiego rewelacyjnego jest w Google navigation?
    Jeździłem z nią parę godzin i niczego nie zauważyłem, może ruch był za duży
    i nie patrzyłem zbyt dokładnie.
    Moim zdaniem jest calkiem przeciętna.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 29. Data: 2010-12-16 11:06:15
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/16/2010 12:01 PM, Waldek Godel wrote:

    > o.. przepraszam... co takiego rewelacyjnego jest w Google navigation?
    > Jeździłem z nią parę godzin i niczego nie zauważyłem, może ruch był za duży
> [...]

    Jeśli się ma porównanie tylko z bublem Sygica na przykład, to jest o
    niebo lżejsza, bardziej responsywna i nie ma tej cholernej własnej
    klawiaturki :>

    M.

  • 30. Data: 2010-12-16 11:08:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Dec 2010 12:06:15 +0100,
    .replying napisał(a):

    > Jeśli się ma porównanie tylko z bublem Sygica na przykład, to jest o
    > niebo lżejsza, bardziej responsywna i nie ma tej cholernej własnej
    > klawiaturki :>

    Ale ja mam porównanie z Sygicem i uważam go za całkiem sympatyczny program.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński