  • 11. Data: 2010-12-15 20:44:58
    Temat: Re: Nokia N8
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 15.12.2010 15:34, Waldek Godel pisze:

    > Maile są wymuszone przez Nokia Mail - po 3 godzinach zabawy nie udało mi
    > się znaleźć konfiguracji bezpośredniego połączenia ze skrzynką POP3/SMTP.

    Hm, a nie da się tak, jak np. w E72? Tam też telefon próbuje wymusić
    korzystanie z Nokia Mail, ale da się go oszukać. Były bodajże dwa
    sposoby, nie pamiętam który u mnie zadziałał: albo brak zgody na
    połączenie z siecią "w celu znalezienia ustawień" - i wtedy pozwala
    wpisać wszystko ręcznie, albo wpisanie nieprawidłowych danych: pojawi
    się błąd, ale skrzynka zostanie stworzona- wówczas da się zmienić w niej
    błędne ustawienia ręcznie.

    W E72 klient poczty to "Email 2.2.0".

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 12. Data: 2010-12-15 21:11:54
    Od: "Xena" <t...@p...fm>

    > To nie są profile, to jest Nokia Mail.
    > Dodatkowy pośrednik poczty, problem w tym, że zależny od tego jakiej sieci
    > używasz, czasem jest płatny.

    Waldek, to teraz mi jak krowie na miedzy - w playu będzie to płatne
    dodatkowo?
    Czy zależy od tego na jakim serwerze mam konto pocztowe czy jeszcze jakieś
    inne uwaunkowania?

    --
    Pozdrawiam Tatiana

  • 13. Data: 2010-12-15 21:19:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 22:11:54 +0100, Xena napisał(a):

    > Waldek, to teraz mi jak krowie na miedzy - w playu będzie to płatne
    > dodatkowo?

    Nie mam zielonego pojęcia, to zależy czy twój operator daje to za darmo czy
    nie.

    > Czy zależy od tego na jakim serwerze mam konto pocztowe czy jeszcze jakieś
    > inne uwaunkowania?

    nie, to zależy wyłacznie od operatora.
    Jestem przekonany, że normalną konfigurację też się da jakoś wprowadzić. Ja
    nie znalazłem, bo telefon miałem w łapach tylko kilka godzin. Ale jest
    żenujące, że tego w ogóle trzeba szukać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 14. Data: 2010-12-15 21:38:47
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/15/2010 10:11 PM, Xena wrote:

    > Waldek, to teraz mi jak krowie na miedzy - w playu bedzie to p?atne
    > dodatkowo?

    W Playu możliwości podpięcia się do internetu jest mrowie a mrowie, i na
    dodatek jeszcze zależy czy jesteś w zasięgu 3G czy nie...

    M.

  • 15. Data: 2010-12-15 21:41:08
    Od: "Xena" <t...@p...fm>

> [...]
    > nie znalazłem, bo telefon miałem w łapach tylko kilka godzin. Ale jest
    > żenujące, że tego w ogóle trzeba szukać.

    Dobra, to jakie mam zadać konkretne pytanie średnio inteligentnej pani na
    infolinii albo w salonie?

    --

    Pozdrawiam Tatiana

  • 16. Data: 2010-12-15 21:42:25
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/15/2010 10:41 PM, Xena wrote:

    > Dobra, to jakie mam zadaae konkretne pytanie ?rednio inteligentnej pani na
    > infolinii albo w salonie?

    Kupić sobie do smaku pakiet internetowy ważny również w roamingu Plusa.

    M.

  • 17. Data: 2010-12-15 21:47:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 22:41:08 +0100, Xena napisał(a):

    > Dobra, to jakie mam zadać konkretne pytanie średnio inteligentnej pani na
    > infolinii albo w salonie?

    http://email.nokia.com/account/faq.action
    "Ile kosztuje korzystanie z usługi Nokia Messaging?
    W związku z wysyłaniem i odbieraniem danych w telefonie komórkowym mogą być
    naliczane opłaty nieuwzględnione w stawkach ryczałtowych. W sprawie opłat
    prosimy skontaktować się z operatorem."

    W Orange dla indywidualnych wydaje się, że jest, ale płatne:
    http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4000377339,ti
    tle,Nokia-Mail,article.html
    choć jak na jak zwykle niezwykle informacyjnej stronie Orange jest link
    opisany jako:
    "Regulamin usługi Nokia Mail w opcji za 9,90 zł dla Klientów
    Indywidualnych", to dokument do którego prowadzi juz nie istnieje.

    Plej zgodnie z informacjami prasowymi ma to za darmo. Co do pozostałych -
    tabularaza.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 18. Data: 2010-12-15 22:04:44
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/15/2010 10:47 PM, Waldek Godel wrote:
    > Dnia Wed, 15 Dec 2010 22:41:08 +0100, Xena napisał(a):
    >

    > Plej zgodnie z informacjami prasowymi ma to za darmo.
    Pod warunkiem że 'za darmo'=='mając wykupiony pakiet internetowy', prawda?

    M.

  • 19. Data: 2010-12-15 22:10:15
    Od: "Xena" <t...@p...fm>

    Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying> napisał w
    wiadomości news:iebe1s$k6e$1@news.onet.pl...

    > Pod warunkiem że 'za darmo'=='mając wykupiony pakiet internetowy', prawda?

    Taki zamierzam zakupić, ale już wiem o co panią zapytać. Zdaje się, że wobec
    tego będę szczęśśliwym (?) użytkownikiem Nokii N8. Wszystkim dzięki za
    odpowiedzi.
    --
    Pozdrawiam Tatiana

  • 20. Data: 2010-12-15 23:56:11
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/15/2010 11:10 PM, Xena wrote:
    > U?ytkownik ""Michal Dwuznik (Micha? Dwu?nik)""
    > <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying> napisa? w
    > wiadomo?ci news:iebe1s$k6e$1@news.onet.pl...

    > Taki zamierzam zakupiae, ale ju? wiem o co pani? zapytaae. Zdaje sie, ?e wobec
    > tego bede szcze??liwym (?) u?ytkownikiem Nokii N8. Wszystkim dzieki za
    > odpowiedzi.

    Osobiście bym jednak Nokii nie wybrał. A jak już to N900 ;)

    M.