  • 1. Data: 2010-12-16 08:52:50
    Temat: Dla tych co tylko grupe czytaja
    Od: quwert <q...@g...pl>

    T-Mobile już się zbliża, już puka do mych drzwi!
    Pobiegnę mu otworzyc w mym ręku bilon drży.
    O szczęście niepojęte tmobile sam odwiedza mnie,
    Sąsiedzie wspomóż rentą bym mógł zadzwonic se...

    na podstawie telepolis.pl

  • 2. Data: 2010-12-18 15:22:07
    Temat: Re: Dla tych co tylko grupe czytaja
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "quwert" <q...@g...pl> wrote in message
    > T-Mobile już się zbliża, już puka do mych drzwi!
    > Pobiegnę mu otworzyc w mym ręku bilon drży.
    > O szczęście niepojęte tmobile sam odwiedza mnie,
    > Sąsiedzie wspomóż rentą bym mógł zadzwonic se...

    Fajną laskę na motorze w biało-różowym skafandrze
    mają w reklamie w USA gdzie się wywyższają nad AT&T
    i chwalą swoim 4G nad którym podobno Motorola
    dopiero pracuje :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=SKG4B7wFJUo

    Gdybym nie miał już kontraktu z AT&T to bym się z nią ożenił ;-)

    A tak przy okazji - czy pomaranczowe kolorki klubowe
    firmy AT&T w USA moze sugeruja jakis zwiazek gospodarczy z
    polskim/eropejskim Orange? Ktos sie orientuje w powiazaniach?

  • 3. Data: 2010-12-27 23:29:28
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "quwert" <q...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:3z4daax0f7a0.13xc9mfgslsso.dlg@40tude.net...
> [...]
    > Pobiegnę mu otworzyc w mym ręku bilon drży.
    > O szczęście niepojęte tmobile sam odwiedza mnie,
    > Sąsiedzie wspomóż rentą bym mógł zadzwonic se...

    Raczej na podstawie Zchn zbliża się, zespołu Piersi

  • 4. Data: 2010-12-27 23:32:30
    Od: "pyton" <p...@o...no>

> [...]
    > firmy AT&T w USA moze sugeruja jakis zwiazek gospodarczy z
    > polskim/eropejskim Orange? Ktos sie orientuje w powiazaniach?

    Nie ma żadnych powiązań. Pomarańcz jest od Cingulara którego zjedli, a
    ta laska jest beznadziejna, ble

  • 5. Data: 2010-12-28 02:58:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "pyton" <p...@o...no> wrote in message

    > Nie ma żadnych powiązań. Pomarańcz jest od Cingulara którego zjedli,
    > a ta laska jest beznadziejna, ble

    Już to widzę jak ją z łóżka wyrzucasz :-)