  • 1. Data: 2010-02-24 21:02:40
    Temat: Nokia E52 wybieranie numeru domyslnego
    Od: "daro" <d...@u...ue>

    Witajcie, po formacie telefonu nie mogę ustawić domyślnego wybierania
    numeru. Jeżeli kontakt ma przypisany więcej jak 1 numer (np. domowy i praca)
    to można wybrać który będzie domyślnym i wtedy wybierając kontakt z książki
    i zielona słuchawka ma dzwonić. U mnie po naciśnięciu zielonej słuchawki
    najpierw wyświetla się lista numerów i musze drugi raz naciskać zieloną
    słuchawkę aby zadzwonić. Wydaje mi się że nie miałem tego przed formatem. A
    już na pewno w E51 dział to tak jak powinno. strasznie denerwujące jest to
    podwójne wybieranie numeru. U Was też tak jest?
    --
    d.

  • 2. Data: 2010-02-24 21:55:53
    Temat: Re: Nokia E52 wybieranie numeru domyslnego
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 24-02-2010 o 22:02:40 daro <d...@u...ue> napisał(a):

    > U Was też tak jest?

    Nie. U mnie działa prawidłowo.
    Wchodzę w kontakt, najeżdżam na numer, z opcji wybieram Domyślnie i sobie
    ustawiam wszystko. I tak zapamiętuje i zostaje.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-02-25 07:32:13
    Od: daro <d...@o...pl>

    > Nie. U mnie działa prawidłowo.
    > Wchodzę w kontakt, najeżdżam na numer, z opcji wybieram Domyślnie i
    > sobie ustawiam wszystko. I tak zapamiętuje i zostaje.

    No, do tego momentu robię to samo. Ale jak wybieram jakiś kontakt z
    przypisanym numerem domyślnym i naciskam zielona słuchawkę to pokazuje
    się lista numerów z podświetlonym domyślnym. Czy u Ciebie dzwoni od razu
    na numer domyślny?
    --
    d.

  • 4. Data: 2010-02-25 08:44:56
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 25-02-2010 o 08:32:13 daro <d...@o...pl> napisał(a):

    > Czy u Ciebie dzwoni od razu na numer domyślny?

    No pewnie, poza tym nie tylko wybiera pożądany numer przy chęci dzwonienia
    ale przy smsowaniu też.
    Nie wiem co u Ciebie powoduje niedziałanie tej funkcji. Bo mnie to też by
    mocno irytowało. A gdy wejdziesz w kontakt to masz podkreślony nr domyślny?
    Zrób hard reset jeszcze raz (nie zaszkodzi), no chyba ze spędziłeś już pół
    dnia na instalacjach i ustawieniach fona, może sprawdź czy jest nowy
    firmware..

  • 5. Data: 2010-02-25 09:28:26
    Od: daro <d...@o...pl>

    > Zrób hard reset jeszcze raz (nie zaszkodzi), no chyba ze spędziłeś już
    > pół dnia na instalacjach i ustawieniach fona, może sprawdź czy jest nowy
    > firmware..

    Hard reset robiłem 3 razy, spędziłem cały dzień na sprawdzaniu
    wszystkiego hehe. Mam wszystko tak ustawione jak Ty i nie działa. Jedyny
    powód jaki widzę to to że stało się to po aktualizacji firmware do
    wersji najnowszej czyli 031.012.
    Dzieki za odzew.
    --
    d.