  • Data: 2011-08-26 08:43:07
    Temat: Re: Nokia E52 vs E55 - który lepszy?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-25 20:47, Pszemol pisze:
    > Zobacz na dzisiejsze Androidy - wszystkie wyglądają jak
    > nieco niedorobieni i z biedniejszej rodziny kuzyni iPhona

    jakis przyklad ?
    bo znowu sie nie zgodze.

    A co do funkcjonalnosci mam taki przyklad z biura.

    Szef kupil sobie iPadaII (po premierze) bo to trendy.
    Ja w tym czasie kupilem GalaxyTaba.

    Po miesiacu zdanie szefa:
    - iPad jest suuuuuper, szkoda, ze nie dziala w nim Flash,bo np. z
    konfiguratorow na stronach dealerow samochodow nie moze korzystac (biala
    plama).

    Po dwoch miesiacach uzytkowania, jego slowa:
    - nie kupilbym iPada w zyciu - do poczty i do gier badz poczytania gazet
    internetowych sie nadaje.

    Ja swego GalaxyTaba lubie i gdybym mial decydowac o jego zakupie po raz
    kolejny - nadal bym go kupil (i dalej wersje 7", bo jest to
    najoptymalniejszy rozmiar dla tego typu urzadzen: trzymasz go w jednej
    rece, miescisz go do kieszeni bojowek - czyli da sie go przeniesc bez
    specjalnych problemow, bardziej funkcjonalny jesli chodzi o przegladanie
    stron internetowych).
    Pierwsze wakacje w tym roku bez notebooka - tablet wszystko zapewnil:
    filmy dla dziecka w podrozy i wieczorami, komunikacje ze swiatem (www,
    email), zgranie zdjec z aparatu i prosta ich obrobke i katalogowanie,
    przewodniki po miastach jakie zwiedzalismy (nie wyobrazam sobie chodzic
    z 10" iPadem),etc

    Czy jest podobny do iPada ?- kazdy tablet jest podobny do iPada, bo jak
    ma inaczej wygladac?
    Jobs jako wizjoner wymyslil tablet - i chwala mu za to (nie neguje tego,
    ze Apple wypromowalo takie urzadzenie). Ale zyby kazde urzadzenie spoza
    kosciola Apple traktowac jako gorszy kuzyn - to tylko swiadczy o
    klapkach na oczach osoby, ktora to wypowiada.

    --
    pozdr
    Adam (AL)