  • 1. Data: 2011-12-07 19:12:05
    Temat: Nokia E52 mocowanie karty SIM
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

    Co za kretyn zaprojektował mocowanie sima w tym aparacie?
    Jak wyjąć z niego kartę nie zdzierając plastiku?

  • 2. Data: 2011-12-07 21:59:11
    Temat: Re: Nokia E52 mocowanie karty SIM
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-12-2011 o 20:12:05 Piotr z Frosty <p...@f...com> napisał(a):

    > Jak wyjąć z niego kartę nie zdzierając plastiku?

    Trzeba posmarować biznes margaryną..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta.
    Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

  • 3. Data: 2011-12-07 22:09:01
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    Dnia 07-12-2011 o 20:12:05 Piotr z Frosty <p...@f...com> napisał(a):

    > Jak wyjąć z niego kartę nie zdzierając plastiku?

    >Trzeba posmarować biznes margaryną..

    Wiesz w ogóle o czym mowa, czy tata nie pozwala Ci na tak zaawansowane
    działania jak wymiana karty SIM w telefonie?

  • 4. Data: 2011-12-07 22:50:12
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-12-2011 o 23:09:01 Piotr z Frosty <p...@f...com> napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Wiesz w ogóle o czym mowa, czy tata nie pozwala Ci na tak zaawansowane
    > działania jak wymiana karty SIM w telefonie?

    Nie, tata nie pozwala :)

    BTW.
    Co Ci przeszkadza estetyka karty SIM? Bo to, że robią się na niej rysy od
    lokowania w tym gnieździe, w niczym nie przeszkadza. Moja karta jest juz
    zcharatana, min też od takich gniazd jak E52 która używałem rok, i nadal
    nie padła. Poza tym, idziesz do salonu i wymieniają od ręki za free.

    Twój temat w tym wątku jest nieistotny..

  • 5. Data: 2011-12-08 12:24:38
    Od: Jadryś <I...@y...com>

    W dniu 2011-12-07 23:50, Piotr M pisze:
    > Poza tym, idziesz do salonu i wymieniają od ręki za free.

    Tak, tylko zapomniałeś dodać *autoryzowanego* salonu, bądź tego gdzie
    podpisywałeś umowę. W moim przypadku wymiana takiej karty to podróż 70
    km w jedna stronę.

  • 6. Data: 2011-12-08 15:07:25
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

> [...]

    nie padła. Poza tym, idziesz do salonu i wymieniają od ręki za free.

    Twój temat w tym wątku jest nieistotny..

    Niby nie ma to żadnego wpływu na korzystanie, ale to pierwszy telefon,
    który w ten sposób "gwałci" kartę i nie podoba mi się to.
    Nic mi nie wymienią, bo używam niezarejestrowanego numeru na kartę i
    dobrze mi z nim.

  • 7. Data: 2011-12-08 20:41:17
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Piotr z Frosty napisał:

    > Niby nie ma to żadnego wpływu na korzystanie, ale to pierwszy telefon,
    > który w ten sposób "gwałci" kartę i nie podoba mi się to.

    A mnie tam nic nie gwalca - a mam dwie e52 - i kart jakos nie pacyfikuja
    przy wymianie...

  • 8. Data: 2011-12-08 20:47:24
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    Mateusz napisal:

    > A mnie tam nic nie gwalca - a mam dwie e52 - i kart jakos nie
    > pacyfikuja przy wymianie...

    To chyba zalezy od tego, jak im sie "wygła" blaszka - u mnie zdziera plastik
    az (nie)milo...

    --
    dremka