  • 11. Data: 2010-04-04 06:59:09
    Temat: Re: Nokia E51 i Skype
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 03 Apr 2010 16:24:35 +0200, osiek wrote:

    >dwa dni temu instalowałem znajomej na E66/65? ale i e51 jest wymieniona
    >na liscie wiec powinno pojsc. a skąd wie? przecież każda przegladarka
    >się przedstawia wraz z systemem na jakim pracuje więc nie wiem czemu się
    >dziwisz

    A tak swoja droga - sluchawek jest przeciez ilosc idaca w tysiace,
    jak serwery www rozpoznaja telefony, przeciez niemozliwe zeby
    administratorzy co chwila dostawiali nowe do spisu ?

    J.

  • 12. Data: 2010-04-04 17:48:33
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-04 08:59, J.F. wrote:

    > A tak swoja droga - sluchawek jest przeciez ilosc idaca w tysiace,
    > jak serwery www rozpoznaja telefony, przeciez niemozliwe zeby
    > administratorzy co chwila dostawiali nowe do spisu ?

    Jak niemozliwe?
    Po prostu co jakis czas aktualizuja info z jakimi telefonami dana
    aplikacja wspolpracuja (musza stestowac zeby kliencie wiedzieli jak chca
    na tym zarobic) to i baze rozpoznajaca tel przez serwer ww mozna wtedy
    zaktualizowac.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 13. Data: 2010-04-05 11:05:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 04 Apr 2010 19:48:33 +0200, darnok wrote:

> [...]
    >aplikacja wspolpracuja (musza stestowac zeby kliencie wiedzieli jak chca
    >na tym zarobic) to i baze rozpoznajaca tel przez serwer ww mozna wtedy

    Skype czy inny program owszem, ale co z bardziej ogolnymi stronami ?
    Jak rozpoznac czy to telefon przez WAP sie laczy ?

    J.

  • 14. Data: 2010-04-05 11:10:57
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    news.home.net.pl zapodal(a):

    > Mam program "NIMBUZZ" proponuję go zainstalować. Obsługuje Skype, GG i kilka
    > innych.
    > Jest OK.

    O tak, ma wiele innych zalet jak np niepokazywanie na liście kontaktów gg tych,
    które są offline lub invisible. Miałem nimbuzza, był dla mnie całkowicie
    nieużywalny. A może poprawili coś?

    --
    pozdrawiam, Zbylut