  • 1. Data: 2010-04-02 12:57:07
    Temat: brak premii za przeniesienie do Play fresh
    Od: z...@o...pl

    przeniosłem 2 nr do play, jeden od razu doładowałem
    za 5zł i na nim jest przyznana premia 20zł
    drugiego nie doładowałem i premii nie ma.

    czy inni użytkownicy też tak mają?
    czy play się pomylił na moją niekorzyść?

  • 2. Data: 2010-04-02 17:41:48
    Temat: Re: brak premii za przeniesienie do Play fresh
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 2 Kwi, 14:57, z...@o...pl wrote:
    > przeniosłem 2 nr do play, jeden od razu doładowałem
    > za 5zł i na nim jest przyznana premia 20zł
    > drugiego nie doładowałem i premii nie ma.
    >
    > czy inni użytkownicy też tak mają?
    > czy play się pomylił na moją niekorzyść?

    http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/prze
    jdz-do-play-fresh/index.html

    Jeśli nie doładowali to reklamuj .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2010-04-02 19:42:27
    Od: BearBag <c...@g...com>

    jak przenosilem numer w zeszlym roku to obsluga w playu mowila ze
    premie otrzymam po pierwszym doladowaniu min za 5zl.

  • 4. Data: 2010-04-05 19:54:14
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > jak przenosilem numer w zeszlym roku to obsluga w playu mowila ze
    > premie otrzymam po pierwszym doladowaniu min za 5zl.

    A ja przeniosłem numer w sobotę, dziś (pn) mam już dodatkowe 20 PLN na
    koncie (darmowy pakiet startowy 1 + 4). Być może był już wczoraj, ale
    jakoś nie przyszło mi do głowy sprawdzać.

    --
    Grzexs