  • 1. Data: 2010-04-02 12:45:18
    Temat: Godzina a sms przychodzące.
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Od jakiegoś czasu w zakupionej jakis czas temu Nokii 2700 godzina smsów
    przychodzących nie zgadza sie z czasem realnym a mianowice gdy sms
    przychodzi o 10.00 to w smsie napisane mam godzine 8.00. Co może byc
    spowodowane taką rozbieżnością czasu, jak ustawić aby czas nadejścia sms
    zgadzał sie z czasem rzeczywistym.
    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2010-04-02 13:26:03
    Temat: Re: Godzina a sms przychodzące.
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Witam.

    Najprawdopodobniej twoja nokia pokazuje czas przyjścia smsa podany przez
    operatora, który ma coś zwalone.

    --
    Pzdr., Wycior

  • 3. Data: 2010-04-02 13:31:13
    Od: daro <d...@o...pl>

    Wycior pisze:
    > Witam.
    >
    > Najprawdopodobniej twoja nokia pokazuje czas przyjścia smsa podany przez
    > operatora, który ma coś zwalone.

    To nie będzie to, ja kiedyś miałem taki problem z N6300, źle była
    ustawiona strefa czasowa w telefonie jak sobie przypominam.
    --
    d.

  • 4. Data: 2010-04-02 13:49:04
    Od: "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł>

    Użytkownik "daro" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To nie będzie to, ja kiedyś miałem taki problem z N6300, źle była
    > ustawiona strefa czasowa w telefonie jak sobie przypominam.

    A jak wytłumaczysz to, że z niektórych serwerów e-maila przychodzi poczta z
    czasem późniejszym niż jest w rzeczywistości o np. 2godz20min?
    Operatorzy i administratorzy serwerów - to tylko ludzie. Mają też mnóstwo
    minnych problemów na głowie.

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 5. Data: 2010-04-02 14:02:35
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 2-04-10 15:31, daro pisze:

    > To nie będzie to, ja kiedyś miałem taki problem z N6300, źle była
    > ustawiona strefa czasowa w telefonie jak sobie przypominam.

    Wątpie. Mam GMT +1 i też przesunięcie o godzinę. Raczej opowie nie
    zauważyli zmiany czasu na letni :-/

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 6. Data: 2010-04-03 09:09:17
    Od: Mich <n...@n...pl>

    > Wątpie. Mam GMT +1 i też przesunięcie o godzinę. Raczej opowie nie
    > zauważyli zmiany czasu na letni :-/

    Latem w Polsce jest GMT +2.

  • 7. Data: 2010-04-03 16:35:53
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-04-2010 o 20:31:49 ALEX <k...@s...us> napisał(a):

    > A to niby dlaczego?

    Nie słyszałeś o ruchach kontynentów?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 8. Data: 2010-04-03 17:31:49
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 3-04-10 11:09, Mich pisze:

    > Latem w Polsce jest GMT +2.

    A to niby dlaczego?

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 9. Data: 2010-04-03 17:42:00
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 3-04-10 18:35, Piotr M pisze:

    > Nie słyszałeś o ruchach kontynentów?

    Sprawdziłem w Wiki o co biega z tym GMT i UTC.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"