  • Data: 2009-09-22 20:12:27
    Temat: Re: Nokia E51 - SMS "Kto tam" i odnajdywanie numerów.
    Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:1608nb8zwd7p1.hxxhc7ajku1a.dlg@40tude.net...
    > Pewnego razu Irokez tak oto obwieścił(a):

    > Obrażasz E51 a to bardzo udany model, myślę ze wielu to się nie spodoba
    > także nie licz na pomoc zbyt wielką :)

    U mnie w firmie kombinuja jak te badziewie wymienić przed upływem umowy. Nie
    ma ani jednej sztuki która by nie była co najmniej raz w naprawie, przy czym
    w trzech musiałem sam wymienić klawiaturę na taką z Aledrogo bo werdykt był
    zalana. Poza tym padające masowo głośniczki (trzeszczą jak niewiemco),
    mikrofony, wiesza się co chwilę (nie moge wejść w menu tylko jest freez z
    krzaczkami na górnym pasku), brudzi pod szybką.

    Fakt, nie leżą i świeca na biurku tylko pracują mocno.

    > Nie wiesz po co telefon podkreśla numery telefonów w smsach? No właśnie
    > po
    > to żebyś mógł od razu zadzwonić naciskając zielona słuchawkę :) Taki link.
    > Dla mnie bardzo przydatna funkcja.

    > Tzn?

    W opcjach - jak widzę to abo wyszukuje ten numer i podkreśla albo nie.
    Myślałem że znajdzie przynajmniej w książce.

    > Pewnie nie ma i nie dziwię się. Do czego to potrzebne? Znajdź sobie jakiś
    > soft co Ci to umożliwi.

    > Tu masz odpowiedź. Stara. Obecnie coraz rzadziej operuje się numerami niż
    > kiedyś.

    No właśnie, coraz rzadziej, więc skąd do diabła mam wiedzieć do kogo
    oddzwaniam?
    Musiałem książkę skopiować na SE bo jako ten "gorszy bo nie nokia" potrafi
    wyświetlić i numer i nazwisko, i tam szukam kto dzwonił. To jest chore.

    Pozdrofka

    --
    Irokez