  • 51. Data: 2010-08-05 06:26:59
    Temat: Re: Nokia C5
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 4-08-10 11:10, Piotr M pisze:

    > Z technicznego punktu widzenia tak

    Bo o taki chodzi. Gdybyś napisał AGPS nie byłoby dyskusji.

    ale od strony użytkowej, co liczy
    > się efekt, odpowiednie porównanie - jest szybciej, jest.

    Ale to nie "goły" GPS tak szybko łapie fixa.

    --
    ALEX Alpha

  • 52. Data: 2010-08-06 07:09:28
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > 3. system operacyjny (na e52 nie chodza niektore aplikacje z e51: np.
    > Garmin XT. System w e52 nie da sie 'zlamac' - a przynajmniej nie
    > slyszalem, by sie komus udalo.

    W najnowszym firmware mobile xt powinien już działać poprawnie.
    Teraz domniemuję, jako że w mojej e72 w najnowszym sofcie działać
    zaczął a firmware do tych 2 telefonów są bardzo zbliżone funkcjonalnie.

    e51 w sofcie 4.x też nie da się złamać.
    Ale po co w ogóle łamać soft jak można sobie wyrobić własny certyfikat i wszystko
    nim podpisywać?

    > Reasumujac: e51 jest lepszym telefonem niz e52 (mimo, ze to starszy model).

    Miałem e51 zmieniłem na e72 i sporo rzeczy wolałem takimi jakimi były w e51

    --
    gs

  • 53. Data: 2010-08-07 05:50:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Aug 2010 21:29:18 +0100, Waldek Godel wrote:

    >Czemu przyjemność? GMM uruchamia w ludziach potrzebę transmisji danych, za
    >którą ludzie płacą haracz operatorowi. Perfekcyjna symbioza.

    O tym pisze w innym watku. Szzegolnie ze nie tak latwo sciagnac GMM
    przez komputer.

    Tym niemniej wczesniej oferowali podobna usluge lokalizacyjna po
    zlotowce od zdarzenia.

    Tak czy inaczej interesuje mnie to od strony technicznej - musieli
    jawnie wylaczyc oplate i zrobili to bo im sie oplacalo, producenci
    sprzetu ich wyrolowali i wylaczyli za nich, czy google jakos sprawe
    obeszlo - np odczytuja identyfikatory BTS i odleglosci do nich
    [mozliwe to w ogole w Javie ?], wysylaja do serwera, a dalej gugiel
    zna wszystkie BTS i sobie sam wylicza.

    J.

  • 54. Data: 2010-08-07 08:38:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 07 Aug 2010 07:50:22 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > obeszlo - np odczytuja identyfikatory BTS i odleglosci do nich
    > [mozliwe to w ogole w Javie ?], wysylaja do serwera, a dalej gugiel

    ale co ty za historie wymyślasz? bazy danych BTS są publicznie znane,
    google sobie wprowadziło, przy okazji jazd korygujących mapy jeszcze
    sprawdziło i może mieć własną lokalizację.

    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 55. Data: 2010-08-08 17:26:08
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 01-08-2010 o 19:51:05 looker <l...@l...pl> napisał(a):

    > Moja dwa razy:
    >
    > -obudowa plastik
    > -puszczaja zaczepy na dole z przodu obudowa lekko odchodzi
    > -glosniki burcza przy glosnosci na max
    > -czasem otwiera wszysytkie aplikacje (ikonka odpalonej aplikacji przy
    > wszystkim), pomaag tylko on/off
    > -ma problemy czasem z podlaczeniem do pc suite

    Faktycznie coś z tymi E52 to jakieś wariactwo. Kiedyś używałem i żadnych
    problemów nie było. Teraz akurat kupuje i mam subskrypcje na Allegro i
    ogólnie przeglądam oferty od tygodnia. Co któraś ma wymienioną płytę
    główną :) Kilka dni temu kupiłem nówkę i trzeszczał głośnik, oddałem
    sprzedawcy. Po kolejnym zakupie na allegro, dziś znów oddałem sprzedawcy
    (jakaś masakra) bo miała być "używana stan idealny i 100% sprawna", po
    przyjściu do domu ekran okazał się lekko mrugać po naciskaniu klawisza
    kierunkowego. W serwisie powiedzieli że to coś z prockiem od odświeżania.
    Ciekawe na jaką teraz trafię..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 56. Data: 2010-08-09 18:15:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał

    > ale co ty za historie wymyślasz? bazy danych BTS są publicznie
    > znane,

    Na calym swiecie ?

    > google sobie wprowadziło, przy okazji jazd korygujących mapy
    > jeszcze
    > sprawdziło i może mieć własną lokalizację.

    Owszem, wyszukac i sprawdzic mogli. Lokalizacja jest dosc stala i
    czesto sie nie zmienia.

    Ale jednak dbac o stan aktualny trzeba, sprawdzac czy operator nie
    zmienil identyfikatora tez. Bez wspolpracy to sie wrednie robi.

    No i pobiezne czytanie J2ME jakos nie ujawnia sposobu na odczytanie
    identyfikatorow okolicznych BTS, ani odleglosci/TA do nich.

    J.

  • 57. Data: 2010-08-09 18:40:17
    Od: s...@m...com

    > Po nokii E51 kupiłem E52. Sprzedałem ją po 3 naprawie gwarancyjnej.
    >
    > Co sądzicie o telefonie Nokia C5?

    Poręczniejsza od Siemensa C5 ;)