    Subject: Re: Nokia 6
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sat, 30 Jun 2018 15:02:46 +0200

    W dniu 2018-06-30 o 13:25, ToMasz pisze:
    > nic dziwnego. Gingerbread ma 8 lat. Jak tablet był tani to ma jeden
    > rdzeń i maks 512ramu. takie urządzenie jest zbyt stare, aby działały
    > na nim dzisiejsze programy. to nie wina urządzenia tyko programistów i
    > systemu, ale takie są fakty

    Oj, przeceniasz go - system w tym urządzeniu był/jest o nr starszy. I
    nie był tani, miał parę bajerów których próżno było szukać u ówczesnej
    konkurencji. Ot choćby funkcje telefoniczne czy komercyjna nawigacja.
    Jedyna niemiła niespodzianka dzięki której jest tym dzisiaj czym jest to
    to że nie było ani jednej systemowej aktualizacji do niego. Bo na tym
    procku i pamięci myślę że do wersji 4xxx spokojnie by dociągnął.

    > (...)

    > myślenie życzeniowe. Ale jeśli używasz 8 letniego tabletu, to
    > wspomniana nokia będzie doskonałym wyborem
    >
    > ToMasz

    Tzn? Myślisz że te deklaracje aktualizacji mogą nie mieć pokrycia? Coś
    pisałeś o Xiaomi, mógłbyś polecić jakiś konkretny model abym mógł mu się
    przyjrzeć. Spodobał mi się nawet M1 A1. Aktualizacje, bez nakładek,
    niezły procek, sporo pamięci,  ale ta cena.. o całe 150zł więcej niż
    Nokia.. warto przepłacać?