  • 1. Data: 2010-07-22 09:46:10
    Temat: Nokia 5230 - problem z gmailem i inne
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Hej,

    Parę dni temu kupiłem Nokię 5230. To moja pierwsza komórka z e-mailem.
    Mam taki problem, że powiadomienia o nowych wiadomościach e-mail
    przychodzą z dużym opóźnieniem, czasami ponad godzinę od wysłania, a
    czasami w ogóle nie przychodzą. Synchronizacja ustawiona na 'Jak
    nawcześniej'. Konfigurowałem gmaila zarówno kreatorem (gdzie wystarczy
    podać e-mail i hasło), jak i ręcznie, zgodnie z instrukcją na stronie
    gmail.com. Mam tę skrzynkę gmail w kilku miejscach w telefonie.

    Czy Wam działa w tej Nokii Gmail w ten sposób, że powiadomienie o nowym
    e-mailu przychodzi natychmiast po wysłaniu? Czy w tej Nokii da się
    ręcznie usunąć konta e-mail i zakładki internetowe po podłączeniu do
    kompa? Czy po podłączeniu do kompa można ręcznie porządkować foldery,
    czyli przenosząc poszczególne pozycje ustalać co ma gdzie być?

    Nie działa mi jeszcze Nokia Ovi. Próbowałem zalogować się wiele razy,
    zawsze klapa. Próbowałem też tworzyć kolejne konta w Nokia Ovi i dalej
    klapa. Nigdy nie można się zalogować, żeby zainstalować np. te mapy
    Nokii. Da się coś z tym zrobić?

    Jak się w tym telefonie instaluje aplikacje przez kopiowanie z kompa na
    kartę pamięci?

    Dzięki za pomoc,

    Pozdro,
    Leszek

  • 2. Data: 2010-07-22 10:15:36
    Temat: Re: Nokia 5230 - problem z gmailem i inne
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > zawsze klapa. Próbowałem też tworzyć kolejne konta w Nokia Ovi i dalej
    > klapa. Nigdy nie można się zalogować, żeby zainstalować np. te mapy

    Udało mi się zalogować do Nokia Ovi, pobrać i zainstalować mapy, ale po
    instalacji nie widzę żadnej mapy - lokalizuje moją długość i szerokość
    geograficzną, ale nie wyświetla mapy. Po instalacji włączyłem i
    wyłączyłem telefon. Pomożecie?

  • 3. Data: 2010-07-23 04:39:09
    Od: AL <a...@s...tam>

    Leszek pisze:

> [...]
    > instalacji nie widzę żadnej mapy - lokalizuje moją długość i szerokość
    > geograficzną, ale nie wyświetla mapy. Po instalacji włączyłem i

    mapy dogrywasz via komputer (map loader)

    --
    pozdr
    Adam (AL)