  • 11. Data: 2011-05-02 14:39:14
    Temat: Re: Nokia 5230 - czy to dual ?
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 2 05 2011 16:26, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał
    >
    > Poczekaj jeszcze troche - finski robotnik za drogi, a finski inzynier ma
    > utrudniony dostep do dokumentacji i dostawcow podzespolow, nie zna
    > chinskiego :-)

    Głupoty opowiadasz. iPhony są klepane w Chinach, ale projektują je
    Amerykanie.
    Podobnie jest z Nokiami. Chińczycy to fajni robotnicy i nic ponadto.

    > No wlasnie to cos. Telefon "no name", o wygladzie wzorowanym na Nokii 5230.

    siakiś sznurek?

    --
    ALEX CloneTrooper Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 12. Data: 2011-05-02 20:10:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 02 May 2011 16:39:14 +0200, ALEX wrote:

    >Głupoty opowiadasz. iPhony są klepane w Chinach, ale projektują je
    >Amerykanie.
    >Podobnie jest z Nokiami. Chińczycy to fajni robotnicy i nic ponadto.

    Lenovo tez designed in America ?

    >siakiś sznurek?

    No przeciez byl na poczatku watku
    http://www.china-direct-buy.com/v/4/products/0-k-l-1
    /Nokia_5230_dual_sim.html

    chinski telefon, wyglada jak nokia 5230.

    J.

  • 13. Data: 2011-05-02 20:21:58
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 2 05 2011 22:10, J.F. pisze:

    > Lenovo tez designed in America ?

    Nie, ale Nokia tak :-D

    > No przeciez byl na poczatku watku
    > http://www.china-direct-buy.com/v/4/products/0-k-l-1
    /Nokia_5230_dual_sim.html

    > chinski telefon, wyglada jak nokia 5230.

    Ale ohydny :-/