  • 171. Data: 2015-04-21 18:11:33
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości
    On 2015-04-21 13:15, J.F. wrote:

    >jak widać mieli - środek Krymu to Tatarzy (jak malowani - a okolice
    >Bakczysaraju to wręcz Tatarzy jak z obrazka :)
    >Nawet na wybrzeżu większość knajpek prowadzą Tatarzy (sidzisz po
    >turecku).

    No to jestem troche zdziwiony, bo socjalistyczna wladza pewnie zdolala
    ich stare domy przydzielic/zuzyc/zniszczyc.

    I co oni - wrocili z grubsza gotowka i wykupili mieszkania, czy sie
    zorganizowali, kupili jakis kolchoz i rozparcelowali ?

    J.

  • 172. Data: 2015-04-21 21:06:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > To by dostali wpierdol.

    raczej zostali by przyjęci z otwrtymi rękami jako współplemieńcy :)
    <http://blogpublika.com/2015/04/21/ki-jest-chirurg-g
    rozny-przywodca-nocnych-wilkow-rosyjski-bloger-suger
    uje-ze-bylym-fanem-usa-i-gejem-obecnie-szantazowanym
    -przez-fsb-plotka-prawda-bardzo-bym-sie-nie-zdziwil/

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 173. Data: 2015-04-21 21:17:13
    Od: <3...@8...211713.invalid> (Tom N)

    masti w

    > raczej zostali by

    Komputer ci sie misiu naprawił? To jak tam przetargi na wycinki drzew --
    znowu zmaściłeś i ogon podkuliłeś[1]?

    --
    'Tom N'

  • 174. Data: 2015-04-21 21:17:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-04-20 22:08, WildS wrote:
    >To by dostali wpierdol.

    Chetni juz sie znalezli - tak sie kochaja :-)
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/polscy-mo
    tocyklisci-bronia-prawa-przejazdu-nocnych-wilkow,534
    842.html

    Ooo - widze ze bedzie sie dzialo we Wroclawiu
    http://www.tvn24.pl/wroclaw,44/wizyta-nocnych-wilkow
    -we-wroclawiu-pod-szczegolnym-nadzorem-policji,53530
    7.html

    A bylo bankiet urzadzic, zaprosic, wyjasnilo by sie w szczerych
    slowach co oni tak naprawde mysla, ale przez dwa dni nigdzie by nie
    pojechali :-)

    J.

  • 175. Data: 2015-04-21 21:18:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    3...@8...211713.invalid wrote:

    > masti w

    > Komputer ci sie misiu naprawił? To jak tam przetargi na wycinki drzew --
    > znowu zmaściłeś i ogon podkuliłeś[1]?

    w przeciwieństwie do Ciebie niektó(C)zy mają jeszcze normalne zycie i nie
    siedzą 24h na necie

    I jak ustaliłeś już ile naprawdę zapłacili wtym jedym przetargu, który
    znalazłeś?

  • 176. Data: 2015-04-21 21:22:50
    Od: <1...@4...212250.invalid> (Tom N)

    masti w
    > I jak ustaliłeś już ile naprawdę zapłacili wtym jedym przetargu, który
    > znalazłeś?

    Jak tam ciśnienie, bo z bredzenia i odpowiadania bez ładu i składu wygląda,
    że wzrosło, i to bardzo.

    --
    'Tom N'

  • 177. Data: 2015-04-21 21:39:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    1...@4...212250.invalid wrote:

    > masti w
    >
    > Jak tam ciśnienie, bo z bredzenia i odpowiadania bez ładu i składu wygląda,
    > że wzrosło, i to bardzo.

    to idź do lekarza

  • 178. Data: 2015-04-21 23:20:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-21 o 16:33, AL pisze:

    > No sięgając wcześniej - Krym był kiedyś kolonią grecką - po tych czasach
    > zostało nawet jedno miasto nieprzechszczone: Teodozja

    Cały Krym był kolonia grecką ? Skąd taka informacja ?
    Wedle moich Teodozje założyli grecy w V w.p.n.e. a w 380r p.n.e
    została przyłączona do lokalnego królestwa.
    Grecy zakładali sporo kolonii czyli miast państw.
    Swojego czasu na półwyspie apenińskim już za panowania Rzymu
    co drugie miasto portowe było grecko języczne.
    Ale kolonia grecką półwyspu czy Rzymu bym nie nazwał.

    Pozdrawiam

  • 179. Data: 2015-04-21 23:23:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-21 o 08:56, T. pisze:

    > No to powiedzmy SKOT-ami - są na kołach... :-)
    > Widziałem nawet jeżdżące je u nas - mają tablice rejestracyjne
    > (przynajmniej te, co widziałem).
    > T.
    Te miały by prawo do wjazdu a urzędnik - celnik, policjant miał
    by prawo do zatrzymania i kontroli.

    Pozdrawiam

  • 180. Data: 2015-04-23 08:41:54
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    T. pisze:
> [...]
    ruszaja-do-polski-czy-nalezy-sie-ich-bac.html

    > Kilka spraw:
    > 1. Jazda w kolumnie motocyklistów wymaga zezwolenie i pilotowania przez
    > policję. Jeśli tego nie ma - jadą jak wszyscy użytkownicy drogi, a więc
    > przede wszystkim nie blokują całej szerokości jezdni.
    > 2. Motocykle muszą spełniać normy hałasu. Jak nie to zabieramy dowód
    > rejestracyjny.
    > 3. Nie mogą propagować symboli komunistycznych ani faszystowskich.
    >
    > T.
    widzisz z tym jakiś problem? Jestem absolutnie przekonany, że te
    motocykle spełniają wszelkie mozliwe normy i dopuszczenie z atestem CE i
    certyfikatami unijnymi.
    jada jak nalezy 15 pojazdów, 100 m przerwy itd. jeżdzisz w PL inaczej?

    PozdrawiamM