    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Date: Tue, 26 Jul 2011 12:19:16 -0700 (PDT)
    <d...@a...googlegroups.com>

    On Jul 26, 1:25 pm, chomsky <m...@w...pl> wrote:

    > Nic tu nie ma o znanym epizodzie w Ludowym Wojsku Polskim, kiedy to ze
    > szkolki  wojskowej wyrzucono pewnego geniusza na zbity pysk za braki w
    > wiedzy. Był to jedyny taki przypadek w historii LWP. Bo szkolki
    > wojskowe konczyly malpy, pies Szarik, Hans Kloss i paru innych
    > slepych, gluchych i beznogich.

    Jakos nie zauwazylem aby tu byl zwyczaj, zeby inni wspominali o swoich
    epizodach o ktorych juz pisali miesiace czy lata temu.
    Ale dla tepych umyslowo chetnie moge napisac, tylko niech sie zglosi
    wiecej niz ty jeden.

    > Kiedy to byl ten interes fotograficzny
    > w Polsce skoro podobno ze szkolki wojskowej pojechalo sie za granice.

    Interes fotograficzny w polsce byl na kilka lat przed szkolka
    wojskowa.
    Nie daj sie tez nikomu oszukac, ze prosto ze szkolki wojskowej
    pojechalem za granice.
    Po kilkumiesiecznej szkolce wojskowej wygralem konkurs na szefa
    pracowni fotograficznej w Osrodku Badawczo Rozwojowym ZREMB.
    Tam mialem za zadanie uruchomic i prowadzic pracownie fotograficzna,
    co trwalo 2 lata.
    W tej firmie pracowalem razem z bratem znanego fotografa
    Pierscinskiego, tego od spalonych negatywow.
    Nastepnie zglosilem sie do konkursu na fotoreportera w Kieleckim
    Wydawnictwie Prasowym, ktory to konkurs wygralem jako najlepszy
    sposrod przeszlo 60ciu kandydatow.
    Dopiero po 7 latach pracy w redakcji, wybylem z polski i tak juz
    zostalo.
    W miedzyczasie skonczylem studia dziennikarskie a juz w hameryce
    studia biznesowe.

    > Oj trzeba sprawdzic wczesniejsze posty bo mozna wszystko pomylic jak
    > nerwy puszczaja.

    To po co sie denerwujesz.
    Sprawdz na spokojnie a jak czegos nie bedziesz wiedzial, to chetnie
    wyjasnie.
    W sumie, pracowalem w 5 firmach z ktorych odchodzilem zeby sobie
    polepszyc.
    Najgorsza byla praca w redakcji i o zgrozo najdluzej w nej pracowalem.
    Ale bylo to podyktowane tym, ze "ojczyzna dala mi" mieszkanie w zamian
    za prace w redakcji.
    Miszkanie otrzymalem w 9 miesiecy od rozpoczecia pracy a w tamtych
    czasach czekalo sie na mieszkanie po 30 lat.
    W ameryce pracowalem w najwiekszej i najstarszej firmie fotograficznej
    w NJ.
    5 lat temu zostawilem to w pizdu, bo firma zostala sprzedana a nowe
    warunki mi nie odpowiadaly.
    Teraz jestem wolny jak dzika swinia na zakrecie.
    Przestawilem sie calkowicie na sluby i na fotografowanie w klubach
    nocnych.
    4 i pol roku, w kazdy piatek i sobote obslugiwalem fotograficznie
    znany w NJ nocny klub Studio Allzone.
    http://www.youtube.com/watch?v=9ZZcrlChCak&feature=f
    vsr
    http://www.youtube.com/watch?v=CiX030gx3KI&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=KMjUm8mZnbQ

    Takich klipow z tego klubu jest dziesiatki, na niektorych widac mnie w
    akcji.
    Nie zawsze maja w tytuke Allzone.
    Od nazwy tego klubu, wziela nazwe moja strona internetowa, ktora na
    tej grupie wytropiono.
    www.allzonephoto.com
    Po zakonczeniu dzialnosci klubu dodalem adres Ziggy Photo, dlatego
    mozna bylo ja latwo znalezc.
    Klub tez mial swoja odrebna strone internetowa ale zostala juz
    zlikwidowana.
    Tylko dla tego jednego klubu bylo zamieszczonych na website poonad 160
    tysiecy zdjec, ktore wykonalem ze swoimi pracownikami.
    Teraz fotografuje dla innych klubow ale juz nie tyle, bo juz mi sie
    nie chce za bardzo tym zajmowac.
    Zdewcydowanie wole fotografowanie na slubach.
    W tym roku bede mial ponad 80 slubow.

    Zawsze jestem gotow napisac bardziej szczegolowo.
    Nie mam sie czego wstydzic ani co ukrywac.
    Lubie takich jak ty, dopytujacych sie, bo mam okazje wyjasnic niejasne
    sprawy.
    To ze bydlo potem chce sobie z tego zrobic kpiny, malo mnie
    interesuje.
    Najwazniejsze, ze to jest prawda i sie nie wstydze tego co robie.
    Fotografia to moje zycie, moja pasja zawodowa.
    Chcialbym dociagnac do 40 lat w tym zawodzie.
    Zostalo mi 2 lata ale jesli przyjdzie mi sie przeprowadzic na floryde,
    to raczej tam juz nie bede sie zajmowal tym zawodowo.
    To tak w malenkim skrocie wygladaja te moje "basnie z tysiaca i jednej
    nocy".
    Skopioj sobie, zebys potem nie myslil sie tak jak tym razem.

    Spodziewam sie, ze bydlo grupowe bedzie mialo pole do wykpiwania i
    dowartosciowywania sie.
    Jesli nawet nie tym razem, to w przyszlosci, bo inaczej byc nie moze.
    Ja na takie bydlo czniam i tylko szkoda mi ludzi, ktorzy do bydla sie
    nie zaliczaja a boja sie ujawnic ze swoimi opiniami.
    Zawsze jednak cieszy mnie gdy otrzymuje od nich posty na priv.

    Dla bydla czyli tutejszych ludzi z dobrym gustem, zostawiam tez sporo
    "ortow", nieh majom radohe i sobie pouzywaiom.
    Postkomusze bydlo nie jest w stanie uwierzyc w prawde, ktora tu
    opisuje.
    Nie musze tez wskazywac pazurem kto to jest, sami sie objawia, jak nie
    teraz to pozniej.
    To jest pewne jak amen w pacierzu.

    > Fajna stronke ma nasz geniusz, fotki fajne

    Dzieki. Nie tylko tobie sie podobaja.
    Do zawodu fotografa nie potrzeba byc geniuszem ani nawet artysta.
    Wystarczy opanowac rzemioslo i wiedziec co potrzebuje klient.

    -------