  • Data: 2009-08-28 18:39:14
    Temat: Re: No to sa nowosci od Sony
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin [3M] wrote:
    > Mnie lepiej od d3 leży d700/300 z gripem.

    Nie dziwne, D3 ma taki sobie ten grip.
    A900 ma grip (wbudowany i doczepiany) delikatnie węższy od analogicznego w
    A700. Dokładniej różnica jest w nacięciu na palce w A900. Widziałem osobę
    która zwróciła na to uwagę - sam nie widziałem różnicy :)

    > Nie mówię nie. Ale to sprzęt dla bogatych.

    To będzie najtańsza pełna klatka i niby dla bogatych? to czemu tak? :)
    Owszem zeissy i sony G to nowości z możliwie najlepszą jakością optyki w
    swojej klasie, ale na rynku jest sporo fajnych, a tanich obiektywów.
    Przykładowo za 800zł kupić można 28-135/4-4.5 (duże ciężkie szkło,
    ogromnie szybkie i świetne jakościowo), sławną flintę czy jeszcze całkiem
    niezłe stałki minoli. Czemu każdy identyfikuje, że do sony musi absolutnie
    mieć garść szkiełek po 6 tysięcy każde?

    > No i czekam na t/s - pc. Mam nadzieję, że będzie jak w Canonie, kręcona
    > na wszystkie strony. Obawiam się, że jak w Sony - będzie najdroższe. W
    > końcu CZ, prawda?

    Hartblei czyli już zeiss jest okrutnie drogie, ale dostępne pod bagnet
    sonego. Na szkła systemowe tego typu niestety zapewne bardzo długo trzeba
    będzie poczekać. Jest znacznie więcej o wiele bardziej dotkliwych braków
    jak np: 85/1.8, 35/1.8, 35/1.4 (porządna!), 24/1.4, 100/2 czy zoomów/4 czy
    innych (czyżby zamiast tego były odtamronowe samy?).

    d.