  • Data: 2011-11-02 16:19:57
    Temat: Re: No to poszalalem w zabudowanym
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-02 14:43, Pabl_o pisze:
    > U?ytkownik "MarcinJM"<m...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci
    F2859_1024_x_768.jpg

    > Dlaczego chcesz sie przyznac za kolege?
    > Podaj imie i nazwisko wraz z adresem kolegi zamieszkujacego w innym kraju
    > UE. Reszte danych napisz "nie wiem" i po sprawie...

    Ale ja przekroczylem i nie zamierzam sie wypierac.
    Natomiast kasa nie trafi do budzetu gminy. Chocby mialo mnie to sporo
    wiecej kosztowac.
    Nauka spoleczna z tego co na zdjeciu: jeden debil postawil znak na polu,
    a dwoch kolejnych debili stoi i pilnuje... kasy, ktora daje ten znak.
    Prewencja, kurwa jego mac. Sytuacja dla mnie jest zabawna, bo nie musze
    sie liczyc z tym, czy zaplace 100zl, czy 500zl. Tylko.. o co w tym
    wszystkim chodzi? Bezpieczentwo? Buhahahaha.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl