eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleNo to mamy oddolna inicjatywe - stop quadom (i innym zaklocaczom ciszy lesnej) › Re: No to mamy oddolna inicjatywe - stop quadom (i innym zaklocaczom ciszy lesnej)
  • Data: 2009-09-02 07:31:39
    Temat: Re: No to mamy oddolna inicjatywe - stop quadom (i innym zaklocaczom ciszy lesnej)
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nikanor" napisał

    Ależ dlaczego.

    *** Dlatego, ze na szczescie Polska jako calosc, to jeszcze nie kraj
    donosicieli i autozamordystow, tak jak ma to miejsce np. w Niemczech.
    Zmierzamy w tym samym kierunku, ale minie jeszcze sporo czasu zanim haslo
    "Obywatelu, pomoz policji- spaluj sie sam" stanie sie groteskowa
    rzeczywistoscia. Na razie zgodnie z naturalna koleja rzeczy, to raczej
    starszym ludziom przeszkadza kazda rzecz, ktorej nie bylo "za ich czasow"
    (ale nie tylko). Niedawno polska policja wyszla z podobna inicjatywa w
    temacie piractwa na motocyklach szosowych- efektem bylo przeslane jedno
    zdjecie dziadka sunacego bez kasku na jawce-blaszance.

    Nawet mam dokumentację fotograficzną,
    niestety marnej jakości bo z daleka. Nie dobiegłem.

    *** Jak chcesz byc lepszym obywatelem to cwicz biegi albo spraw sobie
    teleobiektyw.

    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400