  • 31. Data: 2014-01-28 20:46:07
    Temat: Re: No to jednak ten Android.
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.01.2014 09:53, Marek pisze:

    > System decyduje o tym, nie ma potrzeby ich "zamykać".

    System jest głupi.

  • 32. Data: 2014-01-28 20:49:05
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Wie ktoś jakie są sensowne:

    1. Wyścigi proste: bez bomb itp dziwactw?
    2. Emulatory ciężarówki, też z widokiem z siedzenia kierowcy?
    3. Symulator powietrzny? Prosty. Kto pamięta F22 z peceta? tam sie
    leciało strzelało itp bez doktoryzacji nad funkcjami.
    4. Symulator pociągu?

  • 33. Data: 2014-01-28 21:11:33
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. Symulator powietrzny? Prosty. Kto pamięta F22 z peceta? tam sie leciało
    > strzelało itp bez doktoryzacji nad funkcjami.

    Raczej symulatora mózgu potrzebujesz...

    --
    marfi

  • 34. Data: 2014-01-28 21:30:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 28 stycznia 2014 20:49:05 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:
    > Wie ktoś jakie są sensowne:

    > 4. Symulator pociągu?

    https://play.google.com/store/search?q=poci%C4%85g&c
    =apps

    instalujesz, sprawdzasz i odinstalowujesz - moze ktorys przypasuje

  • 35. Data: 2014-01-28 22:35:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 28 Jan 2014 20:46:07 +0100, Smok Eustachy <s...@w...pl>
    wrote:
    > System jest głupi.

    Głupi jest użytkownik, który próbuje stosować metody, do których
    przyzwyczaił się w innym systemie. Z tępą miną i ślepym przekonaniem
    znawcy bedzie uparcie szukał rozwiązań do nieistniejących problemów.

    --
    Marek

  • 36. Data: 2014-01-29 09:03:16
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-28 22:35, Marek wrote:

    > Głupi jest użytkownik, który próbuje stosować metody, do których
    > przyzwyczaił się w innym systemie. Z tępą miną i ślepym przekonaniem
    > znawcy bedzie uparcie szukał rozwiązań do nieistniejących problemów.

    Nie jest tak do konca, sa wyjatki od tej reguly:
    http://www.m2catalyst.com/watch-your-background-batt
    ery-5-android-apps-that-drain-tons-of-battery-even-w
    hen-not-in-use/

    Sam zas zauwazylem, ze jedna z przegldarek w nocy pociagnela sobie 10%
    baterii, jest tez polski agregator, ktory przynajmniej pol roku temu
    mial ten sam problem.

  • 37. Data: 2014-01-29 15:17:58
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.01.2014 21:30, krzysztofsf pisze:

    > https://play.google.com/store/search?q=poci%C4%85g&c
    =apps

    > instalujesz, sprawdzasz i odinstalowujesz - moze ktorys przypasuje

    Symulatory to tam są 2. Słownie dwa. Reszta Jakieś tapety etc etc.
    Ale ja się pytałem, czy ktoś ma i używa i wie, że działa?

  • 38. Data: 2014-01-30 00:17:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 29 Jan 2014 09:03:16 +0100, atm <...@v...pl> wrote:

    http://www.m2catalyst.com/watch-your-background-batt
    ery-5-android-apps-
    that-drain-tons-of-battery-even-when-not-in-use/

    Czy te aplikacje informują użytkownika o konsekwencji ich działania w
    tyle? Jeśli nie, to jest wina programisty, który tworząc taką
    aplikacje nadużywa (właściwie łamie) warunki, dla których dopuszczono
    (w szerszym zakresie niż to jest u konkurencji) działanie procesów w
    tle.

    --
    Marek

  • 39. Data: 2014-01-30 09:18:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Jan 2014 00:17:26 +0100, Marek napisał(a):
> [...]
    > aplikacje nadużywa (właściwie łamie) warunki, dla których dopuszczono
    > (w szerszym zakresie niż to jest u konkurencji) działanie procesów w

    Gdzies sa spisane te warunki ?

    Czy wszystko dozwolone jesli aplikacja dostarcza reklamy googla ?

    Niestety, taki to system - zero kontroli uzytkownika.

    J.

  • 40. Data: 2014-01-30 09:24:54
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-30 00:17, Marek wrote:
> [...]
    > nadużywa (właściwie łamie) warunki, dla których dopuszczono (w szerszym
    > zakresie niż to jest u konkurencji) działanie procesów w tle.

    Nie wiem jak z tymi powyzej natomiast aplikacje ktore w moim telefonie
    wykazaly sie kreatywnoscia w tle w zaden sposob nie informowaly o sobie.
    Po stronie uzytkownika lezala kwestia zorientowania sie, ze cos sobie
    siedzi w pamieci i drainuje baterie.
    Owszem, jest to wina programisty...ale dla uzytkownika niewiele z tego
    wynika, poza wystawieniem odpowiedniego komentarza moze.